خبرگزاری کار ایران

معاون بهداشت و درمان سپاه خبر داد؛

اختصاص ۳۰ تخت بیمارستانی برای درمان زائران اربعین/ حضور ۴ بالگرد امدادی سپاه در مرزها

asdasd
کد خبر : ۶۸۷۰۱۹

سردار عبداللهی گفت: بیمارستان‌های صحرایی سپاه ۳۰ تخت بستری دارند که در صورت لزوم تا ۵۰ تخت قابل افزایش است.

 به گزارش ایلنا، سردار احمد عبداللهی معاون بهداشت، امداد، درمان و آموزش پزشکی سپاه در گفت‌وگویی در خصوص فعالیت‌های بهداری سپاه در خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی اظهار داشت: مراکز درمانی و بیمارستان‌های صحرایی سپاه در شهر‌های نجف، کربلا، کوت عراق و در مرز‌های شلمچه، چذابه و مهران بیمارستان‌های صحرایی و درمانگاه‌های سپاه خدمات درمانی و بهداشتی مورد نیاز را به زائران ارائه می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه خدمات بیمارستانی توسط دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) ارائه می‌شود، افزود: برای تسریع در خدمات‌دهی به بیماران و مصدومان احتمالی زائران حسینی تعداد چهار فروند بالگرد اورژانس هوایی سپاه به صورت استقراری در مناطقِ پیش بینی شده حضور دارند.

 

سردار عبداللهی ادامه داد: بیمارستان‌های صحرایی سپاه ۳۰ تخت بستری دارند که چنانچه تعداد بیماران و مصدومان احتمالی افزایش یابد، تخت‌های این بیمارستان‌ها تا ۵۰ عدد قابل افزایش است.

 

وی همچنین اضافه کرد: کادر درمانی و پرستاری که به مراکز درمانی مورد اشاره به صورت داوطلبانه اعزام شدند، بیش از یک‌هزار نفر هستند که طی این مدت بیشتر مراجعان به صورت سرپایی تحت درمان قرار گرفتند و فقط دو نفر تصادفی داشتیم که برای تکمیل درمان به بیمارستان‌های شهری منتقل شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز