خبرگزاری کار ایران

استاندار تهران:

حضور میلیونی مردم در راهپیمایی اربعین پاسخ محکمی به دشمنان اسلام است

asdasd
کد خبر : ۶۸۶۶۶۶

​استاندار تهران تاکید کرد: حضور مردم در این مراسم پاسخ محکمی به دشمنان اسلام و انقلاب است چه آنها که خود فروخته‌اند و چه کسانی که در خارج از کشور برای دشمنی با اسلام و ایران برنامه‌ریزی می‌‌‌کنند.

به گزارش ایلنا، محمدحسین مقیمی در مسیر راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی(ع) به سمت حرم مطهر عبدالعظیم حسنی(ع) گفت: خداوند را شاکریم که امروز توفیق حضور در جمع راهپیمایان اربعین سالار و سرور شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) را یافتیم.

وی با اشاره به جمعیت عظیم و حضور گسترده و چشمگیر مردم در مراسم راهپیمایی اربعین حسینی (ع) اظهار داشت: اقشار مختلف مردم از کودکان و جوانان گرفته تا مردان و زنان سالخورده در سراسر کشور از جمله در استان تهران که از قافله زائران کربلا جامانده‌اند و نتوانستند این روز در کربلا باشند، در این راهپیمایی حضور دارند تا ارادت خود را به امام حسین(ع) نشان دهند.

استاندار تهران به تمهیدات و برنامه‌‌ریزی‌‌‌های انجام شده مسئولان انتظامی و امنیتی، راهنمایی و رانندگی و پلیس راهور استان در برقراری پیاده‌‌روی اربعین اشاره کرد و اظهار داشت: امنیت امروز در سراسر کشور و از جمله در تهران توسط خود مردم برقرار شده است. اربعین متعلق به مردم است و این مردم هستند که خودجوش اداره این امور معنوی و ارزشمند را در طول سال‌های متمادی برعهده دارند و مسئولان نیز با پشتیبانی مردم تکالیف و وظایف خود را در برگزاری این مراسم باشکوه برعهده دارند.

مقیمی به هماهنگی و خدمات‌‌رسانی منظم موکب‌‌هایی که در مسیر راهپیمایی اربعین حسینی (ع) تا حرم مطهر عبدالعظیم حسنی(ع) برقرار است، اشاره و تصریح کرد: خدماتی که در موکب‌های مسیر ارائه می‌شود توسط خیرین و خود مردم فراهم شده و مسئولان استان فقط در زمینه جانمایی موکب‌ها و ترتیب و نظم خدمات رسانی وارد شده‌اند و حتی نظافت مسیر هم توسط عاشقان و دلدادگان امام حسین(ع) انجام می‌‌شود.

وی به اثرگذاری حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی اربعین حسینی در ابعاد بین‌‌المللی و نگاه دشمنان اسلام اشاره و خاطرنشان کرد: مردم کشورمان در مقاطع مختلف حضور باشکوهی دارند و پاسخ محکمی به دشمنان اسلام می‌‌دهند از سوی دیگر این حضور باشکوه نشان می‌‌‌دهد ملت ایران فرمایشات مقام معظم رهبری را فصل‌‌‌الخطاب می‌‌‌‌دانند و به تصمیمات مسئولان نظام اعتقاد دارند. حضور مردم پاسخ محکمی به دشمنان اسلام و انقلاب هم است چه آنها که خود فروخته‌‌‌‌اند و چه کسانی که در خارج از کشور برای دشمنی با اسلام و ایران برنامه‌‌ریزی می‌‌کنند.

استاندار تهران ادامه داد: از ابتدای انقلاب تاکنون هر زمان با هر مشکلی مواجه بودیم حضور مردم مسائل را یکسره کرده از جمله در جنگ تحمیلی هشت ساله و امروز نیز مردم با عشق و علاقه به اباعبدالله الحسین (ع) ارادت خود را به شهدای صحرای کربلا به گوش جهانیان می‌رسانند و با الگوپذیری از حضرت زینب (س) آنگونه که تاریخ روایت کرده اربعین حسینی (ع) را با حضور در راهپیمایی گرامی می‌‌‌دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز