خبرگزاری کار ایران

نماینده سبزوار در موافقت با وزیر پیشنهادی اقتصاد:

دژپسند با سلامت و شجاعت کاری خود می‌تواند با رانت مقابله کند

asdasd
کد خبر : ۶۸۵۵۹۴

نماینده سبزوار گفت: تا امروز یک نفر در مورد حاشیه‌های مالی دژپسند حرفی نزده است. این نشان می‌دهد که ایشان سلامت و شجاعت کاری دارند و می‌تواند با رانت مقابله کند ضمن آنکه دژپسند از یک خانواده کشاورز است و با درد مردم آشنا است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در جریان بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی امور اقتصاد و دارایی فرهاد دژپسند رمضانعلی سبحانی‌فر نماینده مردم سبزوار به عنوان موافق پشت تریبون رفت و از برنامه‌های دژپسند دفاع کرد.

عضو فراکسیون امید گفت: همکاران محترم امروز در مقابل یک تصمیم مهم داخلی و خارجی قرار گرفتیم. تصمیمی که در داخل چند ماهی است که ثبات اقتصادی کشور را بهم ریخته است.

وی ادامه داد: هر روز مسائل اقتصادی و وضعیت نابسامانی و فشارهای اقتصادی که از طرف آمریکا و عیادی آن به مردم حاکم می‌شود، بیشتر شده است تا جایی که وزارت خزانه‌داری به عنوان پایگاه جنگی علیه ا قتصاد ایران معرفی شده و هر روز برنامه‌های اقتصادی ما را دنبال می‌کند تا بتواند از آن جهت بر کشور غلبه کند.

سبحانی‌فر ادامه داد: آمریکا در ۱۳ آبان برنامه‌ دارد که از این روز بتواند حداکثر استفاده را ببرد. آیا وقت آن نیست که در مقابل آمریکا یک تصمیم قاطع و پاسخ سخت بدهیم و به وزرای پیشنهادی دولت رای بدهیم.

سبحانی‌فر با اشاره به سوابق فرهاد دژپسند و مسئولیت‌های وی طی سال‌های اخیر گفت: سوابق ایشان از اجرایی تا تئوری برای همه روشن است. دژپسند لیسانس و فوق‌لیسانس در زمینه اقتصاد دارد و عضو هیات علمی دانشگاه‌های معتبر کشور است و از مدیران موفق در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شناخته می‌شود. ایشان همواره در پست‌های اقتصادی و مالی بوده اما تا امروز یک نفر در مورد حاشیه‌های مالی دژپسند حرفی نزده است. این نشان می‌دهد که ایشان سلامت و شجاعت کاری دارند و می‌تواند با رانت مقابله کند ضمن آنکه دژپسند از یک خانواده کشاورز است و با درد مردم آشنا است.

سبحانی‌فر به سابقه اجرایی دژپسند اشاره کرد و گفت: معاون رئیس سازمان برنامه، معاون وزیر اقتصاد و بازرگانی از سوابق مهم ایشان است ضمن آنکه ایشان در برنامه‌های خود صریحاً اعلام کردند که تفکرشان استفاده از بخش خصوصی به معنای کامل است. ایشان به تئوری‌های اقتصادی تسلط کامل دارند و می‌توانند با سابقه عملی‌ای که در این چند سال به دست آورده را اجرایی کند.

سبحانی‌فر با اشاره به صحبت‌های ساری نماینده مخالف دژپسند گفت: ایشان این انتقاد را داشتند که دژپسند برنامه‌ای برای اقتصاد بدون نفت ارائه نکرده این در حالی است که ایشان در سال ۷۵ مسئول تدوین اقتصاد بدون نفت بوده است. قطعاً ایشان در صورت حضور در پست وزارت می‌تواند بهتر این برنامه را اجرا کند.

وی ادامه داد: در برنامه ایشان بر روی نظام بانکی تاکید شده و اینکه بانک‌ها باید بانکداری بکنند نه بنگاهداری. ضمن آنکه بانک‌ها باید به مردم تسهیلات بدهند نه زیرمجموعه خود.

سبحانی‌فر در پایان ضمن ابراز امیدواری از رای آوردن دژپسند گفت: با توجه به اینکه ایشان یکی از افراد مسلط علمی در کشور است امیدواریم بتواند به خوبی در پست وزارت به کشور خدمت کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز