خبرگزاری کار ایران

بازداشت ۸ نفر از اعضای باندهای کلان قاچاق مواد مخدر در قلعه گنج

asdasd
کد خبر : ۶۸۵۳۸۳

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قلعه گنج از عزم دستگاه قضائی در موضوع مقابله و مبارزه با مواد مخدر خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۸ نفر از اعضای باندهای کلان قاچاق مواد مخدر به همراه ۴۰ خرده فروش مواد مخدر دستگیر و روانه زندان شده‌اند.

سجاد افشارمنش دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قلعه گنج از عزم دستگاه قضائی در موضوع  مقابله و مبارزه با مواد مخدر خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۸ نفر از اعضای باندهای کلان قاچاق مواد مخدر به همراه ۴۰ خرده فروش مواد مخدر  دستگیر و روانه زندان شده‌اند.

افشارمنش اظهار داشت: طی این مدت  ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر  طی چندین عملیات مختلف که عمدتا به صورت مسلحانه صورت پذیرفته است موفق به کشف بالغ بر یک تن و ۵۵۰ کیلوگرم از انواع مواد مخدر شده‌اند.

وی اضافه کرد: در این رابطه مقادیری سلاح و مهمات جنگی به همراه سایر تجهیزات لجستیکی از جمله ۱۳ دستگاه خودروی سواری و ۷ دستگاه موتور سیکلت از قاچاقچیان کشف و ضبط شده است

این مقام قضائی با اشاره به اینکه سوداگران مرگ محموله‌های سنگین مواد مخدر را معمولا از مرزهای شرقی کشور به مقصد استان‌های عمقی کشور بارگیری می کنند،اعلام کرد: اولویت دستگاه قضائی برخورد با اعضا و باندهای کلان مواد مخدر است .

افشارمنش به موضوع مبارزه با خرده فروشان موادمخدر در کنار مبارزه با باندهای کلان قاچاق مواد مخدر اشاره کرد و افزود: در راستای مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر  ۴۰ توزیع‌کننده فعال موادمخدر در سطح شهرستان شناسایی و دستگیر شده‌اند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قلعه گنج بیان کرد: با دستور دادستانی۷ مکان توزیع مواد مخدر در سطح شهرستان پلمب شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز