خبرگزاری کار ایران

اکبرنژاد در گفت‌و‌گو با ایلنا مطرح کرد؛

امیدوارم هر ۴ گزینه پیشنهادی چهره‌های ملی باشند و به منطقه خاص فکر نکنند

asdasd
کد خبر : ۶۸۵۱۴۵

نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی گفت: امیدوارم چهره‌هایی که برای این چهار وزارت خانه مطرح شدند چهره‌های ملی باشند و به منطقه خاص فکر نکنند. برای مثال ما از یک منطقه خاص چندین وزیر داریم در حالی که استان‌های دیگر نماینده‌ای در کابینه ندارند.

شکور اکبرنژاد در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، با اشاره به جلسه روز شنبه مجلس شورای اسلامی برای بررسی چهار وزیر پیشنهادی گفت: انتظار این بود که آقای روحانی در گزینه‌های جدید از افراد جوان تر و متفاوت‌تری استفاده کند. متاسفانه از زمان انقلاب اسلامی وزرا همواره چهره‌های تکراری هستند در حالی که ما در این مدت می‌توانستیم افرادی را تربیت کنیم که امروز بتوانند پست وزارت را به عهده بگیرند.

وی ادامه داد: امیدوارم چهره‌هایی که برای این چهار وزارتخانه مطرح شدند چهره‌های ملی باشند و به منطقه خاص فکر نکنند. برای مثال ما از یک منطقه خاص چندین وزیر داریم در حالی که استان‌های دیگر نماینده‌ای در کابینه ندارند. 

اکبرنژاد در خصوص رحمانی گزینه پیشنهادی دولت برای وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز گفت: ایشان در مجلس هشتم همکار ما بودند و بالاخره از منطقه آذربایجان هستند. البته ما فقط به آذربایجان حساسیت نداریم و می‌خواهیم همه کشور در دولت نماینده داشته باشند. 

وی ادامه داد:  ایشان با توجه به تجربیاتی که از مجلس و حوزه صنعت کسب کردند می‌توانند وزیر خوبی برای کشور باشند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز