خبرگزاری کار ایران

وزیر کشور:

تمام امور در مرز شلمچه طبق برنامه پیش می‌رود/ استان خوزستان از برنامه جلوتر است

asdasd
کد خبر : ۶۸۴۶۳۹

وزیر کشور تاکید کرد: امسال ارائه خدمات به زائرین منظم و به صورت گسترده در حال اجرا است و همه امور در قالب طرح جامع اربعین دیده شده و دنبال می‌شود.

به گزارش ایلنا، عبدالرضا رحمانی‌فضلی در حاشیه بازدید از مرز شلمچه در جمع خبرنگاران گفت: امسال اقدامات منظم و به صورت گسترده در حال اجرا است و همه اموری که لازم است، برنامه‌‌‌‌‌‌‌ریزی و در قالب طرح جامع اربعین دیده شده و به صورت گسترده در اختیار زوار قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه مرزهای زمینی مهران، چذابه و شلمچه برای زوار اربعین حسینی پیش‌‌‌بینی شده است، اظهار داشت: استان خوزستان کارها را خوب پیش برده است و از برنامه‌‌‌ای که باید انجام می‌‌‌دادند، جلوتر است و امسال در این مناطق مشکلی نداریم. امیدواریم در سال های بعد مسیر خدمات رسانی و امکانات و امور زیرساختی مهیاتر از این نیز باشد.

وزیر کشور ادامه داد: امیدواریم مردم عزیز ما به خصوص زوار گرامی که توفیق زیارت پیدا کردند، همه دستورالعمل‌‌‌ها و توصیه‌‌ها را رعایت کنند.

رحمانی فضلی ادامه داد: همه برای خدمت‌رسانی در اینجا حاضر هستیم، تا شرایط راحتی برای زوار فراهم شود و امیدواریم با ارتباط خوبی که بین زائران و مسئولان برقرار می‌شود، بتوانیم هر چه ‌بهتر خدمت‌رسانی کنیم.

وی اضافه کرد: نیروی انتظامی به عنوان نیرویی که مسئولیت امنیت را مستقیما برعهده دارد و بقیه نیروها تحت امر آن کار می‌‌‌کنند در همه حوزه‌‌‌‌ها همچون صدور ویزا، کنترل ترافیک و سایر موضوعات کار خود را به درستی انجام داده است و امیدواریم خداوند متعال به همه کسانی که تلاش می‌‌کنند در دنیا و آخرت اجر اعطا کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز