خبرگزاری کار ایران

نقوی حسینی در گفت‌و‌گو با ایلنا:

روزانه در کمیسیون امنیت ملی پیگیر وضعیت مرزبانان ربوده شده هستیم/ ادعای بی‌توجهی به مرزهای شرقی درست نیست

asdasd
کد خبر : ۶۸۴۶۲۹

یک عضو کمیسیون امنیت ملی تاکید کرد: مسئولان در حوزه دیپلماسی و امنیتی در حال تلاش هستند تا مکان رزبانان ربوده شده پیدا شود و برای آزادی آنان اقدامات لازم صورت بگیرد.

سیدحسین نقوی حسینی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درباره مرزبانان ربوده شده از نقطه صفر مرزی میرجاوه گفت: تا آنجایی که من اطلاع دارم، کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس روزانه این موضوع را پیگری می‌کند و گزارش‌ها را می‌خواهد و با نهادهای امنیتی و اطلاعاتی و انتظامی تماس دارد.

وی با بیان اینکه وزارت کشور و وزارت امور خارجه هم پیگیر هستند، عنوان کرد: در حوزه دیپلماسی و امنیتی در حال تلاش هستیم تا مکان آن‌ها پیدا شود و برای آزادی آنان اقدامات لازم صورت بگیرد و من مطمئن هستم که این تلاش‌ها حتما به نتیجه می‌رسد و آزاد خواهند شد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی در پاسخ به این سوال که برخی معتقد هستند رفتارهای تنبیهی علیه تروریست‌های غرب کشور با قاطعیت بیشتری انجام می‌شود، اظهار کرد: این ادعای درستی نیست و جمهوری اسلامی ایران اتفاقا روی مرزبانی شرق کشور سرمایه‌گذاری خیلی خوبی کرده و حفظ و حراست آنجا را واقعا تقویت کرده است.

وی ادامه داد: ما در شرق کشور با یک دولت مسلط بر سرزمین‌های خودش روبرو نیستیم، این هسته‌های گروهکی تروریستی در خاک افغانستان و پاکستان برنامه‌ریزی و فعالیت می‌کنند و آشیانه دارند و رفت و آمد دارند و گاهی شبیخون می‌زنند و به این سرزمین‌ها فرار می‌کنند. جمهوری اسلامی ایران در خاک آن کشورها چکار باید بکند؟ مسئولیت امنیت آن طرف مرز به عهده دو کشور افغانستان و پاکستان است و جمهوری اسلامی ایران در این موضوع همه تلاش خود را دارد انجام می‌دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز