خبرگزاری کار ایران

امیری در گفت‌وگو با ایلنا:

مجموعه حاکمیت از بخش خصوصی اصیل حمایت کند

asdasd
کد خبر : ۶۸۴۴۷۷

معاون پارلمانی رییس‌جمهور گفت: مجموعه حاکمیت باید از بخش خصوصی اصیل که دغدغه کمک برای خنثی کردن تحریم‌ها دارند، حمایت کند.

حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رییس‌جمهور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، عنوان کرد: آمریکا به دنبال ضربه زدن به نظام و کشور ما بوده و هست. در هر مقطعی نیز حوزه و ابزار خاصی را برای این ضربه زدن بکار گرفته‌است. در حال حاضر اقتصاد، اصلی‌ترین حوزه‌ای است که دولت آمریکا برای اعمال فشار به مردم و نظام ایران از آن استفاده می‌کند.

وی افزود: از آنجایی که بر خلاف ادعاهای آمریکایی‌ها، تحریم‌ها نه فقط نظام بلکه مستقیما مردم ایران را نیز هدف قرار داده، مردم هم باید جلوی دشمنی ترامپ و دار و دسته‌اش را بگیرند. به همین خاطر نقش فعالان بخش خصوصی در حوزه اقتصاد بسیار پررنگ و مهم است.

معاون رییس‌جمهور ادامه داد: درک مشترک مسئولان، مردم و فعالان بخش خصوصی  قطعا شرط اصلی عبور از تحریم‌ها است. حال که عدم همراهی جامعه جهانی با آمریکا در اعمال تحریم‌ها علیه ایران، فرصت را برای بخش خصوصی بیشتر فراهم کرده تا بتوانند با استفاده از شبکه‌های تجاری و مالی نابسته به دولت، آثار تحریم‌های یکجانبه آمریکا را بیش از پیش خنثی کنند.

وی تأکید کرد: فعالان بخش خصوصی البته برای ایفای این نقش به اطمینان خاطر، امنیت و حمایت نیاز دارند تا دغدغه متهم شدن بی‌اساس را نداشته باشند و این وظیفه مجموعه حاکمیت است که با افزایش دقت در نظارت‌های حرفه‌ای، هوای بخش خصوصی اصیل کشور را داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز