خبرگزاری کار ایران

کاتب در صحن علنی:

نمایندگان از وظایف اصلی خود دور شده‌اند

asdasd
کد خبر : ۶۸۴۴۴۶

یک نماینده مجلس تاکید کرد: در طی سال گذشته جلساتی را با حقوقدانان شورای نگهبان، مرکز پژوهش های مجلس و شورای نگهبان برگزار کردیم که توافقاتی به دست آمد تا مجلسی خدمتگزار داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، غلامرضا کاتب در جریان بررسی یک فوریت طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس، اظهار داشت: یکی از مطالبات ملت ایران این است که مجلس به ۲ رسالت خود یعنی قانونگذاری و نظارت بپردازد، تفکر مجلس باید ملی و نگاه کلان باشد تا جایگاه آن حفظ شود.

نماینده مردم گرمسار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در شرایطی قرار گرفته‌ایم که نمایندگان از وظایف اصلی خود دور شده و نمی‌توانند وظایف را به درستی انجام دهند زیرا درگیر مسائل شهری و حوزه انتخابیه خود شده اند، گفت: بحران ها و مسائل کلانی را پیش روی کشور داریم.

وی با اشاره به اینکه در مجلس هشتم این قانون تصویب شد و شورای نگهبان آن را تصویب نکرد، ادامه داد: در طی سال گذشته جلساتی را با حقوقدانان شورای نگهبان، مرکز پژوهش های مجلس و شورای نگهبان برگزار کردیم که توافقاتی به دست آمد تا مجلسی خدمتگزار داشته باشیم.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در پایان با تاکید بر اینکه در بررسی جزئیات امکان دارد پیشنهاداتی داشته باشیم، اختلاف نظر در جزئیات وجود دارد، خاطرنشان کرد: اقدامات انجام شده در کمیسیون شوراها باعث می‌شود تا مجلسی کارآمد را شاهد باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز