خبرگزاری کار ایران

حضور اسلامی در جلسه امروز کمیسیون عمران/ توضیحات اردکانیان درباره تامین آب کشور

asdasd
کد خبر : ۶۸۴۲۳۵

وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی در نشست امروز بخش دیگری از برنامه‌های خود درباره حوزه مسکن، راه، ایرلاین‌ها، فرودگاه‌ها را ارائه کرد و اعضای کمیسیون نیز سوالات خود درباره مشکلات این حوزه را مطرح کردند.

به گزارش ایلنا، بخشی از نشست امروز کمیسیون عمران مجلس به بررسی برنامه های محمد اسلامی وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی اختصاص داشت. وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی در نشست امروز بخش دیگری از برنامه های خود درباره حوزه مسکن، راه، ایرلاین ها، فرودگاه ها را ارائه کرد و اعضای کمیسیون نیز سوالات خود درباره مشکلات این حوزه را مطرح کردند.

بنا بر این گزارش به طور حتم حوزه مسکن یکی از مهم ترین بخش ها و دغدغه های نمایندگان مجلس است و وزیرپیشنهادی راه و شهرسازی نیز بر اهمیت این مسئله تأکید و اعلام کرد که قطعا وزارتخانه برنامه مناسب و کلانی برای کاهش مشکلات مسکن خواهد داشت.

یکی دیگر از دستور کارهای نشست امروز کمیسیون عمران مجلس، بررسی مشکلات کم آبی کشور با حضور اردکانیان وزیر نیرو بود. در نشست امروز، اردکانیان گزارش جامعی درباره مشکلات تأمین آب شرب و بهداشتی کشور ارائه کرد، در این نشست همچنین وزیر نیرو توضیحاتی درباره برنامه های وزارتخانه برای مدیریت تأمین و توزیع آب ارائه کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز