خبرگزاری کار ایران

میرسلیم در گفت‌وگو با ایلنا:

وزرای پیشنهادی روحانی شخصیت‌های موجهی هستند/٧٠٪؜ کارخانه‌ها و معادن کشور تعطیل شدند/ در وزارت صمت دیگر مجالى براى کارآموزى نداریم

asdasd
کد خبر : ۶۸۳۷۳۸

یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان کرد: ما در وزارت صمت دیگر مجالى براى کارآموزى نداریم؛ یادمان باشد نزدیک ٧٠٪؜ کارخانه‌ها و کارگاهها و معادن در کشور تعطیل یا ورشکسته شده است.

سید مصطفی میرسلیم در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درباره گزینه‌های پیشنهادی رئیس‌جمهور به عنوان وزرای کار، اقتصاد، صنعت و راه اظهار کرد: افراد پیشنهادى شخصیت‌هاى موجهى هستند و اینجانب شناخت نسبى از 3 تن از آنها دارم.

وی تاکید کرد: اولا امیدوارم هر چهار گزینه پیشنهادی رأى بیاورند زیرا فرصتى که رئیس‌جمهور با تأخیر در اصلاحِ ترکیب گروه وزراى اقتصادى دولت از دست داده  قابل جبران نیست و بى سر و سامانى وزارتخانه‌ها نسبت به عدم انتخاب افراد واجد تمام شرایط مطلوب بیشتر به ما ضرر مى‌زند . ثانیا شایسته‌سالارى فقط در سطح شعار در کشور ما مطرح بوده است و کمتر شاهد انتخاب مسئولان بر مبناى معیارهاى علمى شایسته‌سالارى بوده‌ایم. براى ترویج شایسته‌سالارى و فدانکردن آن در برابر انتخاب‌هاى سلیقه‌اى و سیاسى و تنگ‌نظرانه هنوز خیلى باید زحمت بکشیم.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: وجه غالب فعالیت‌هاى تولیدى کشور تحت اشراف وزارت صنعت، معدن و تجارت است و براى آن وزارت به مدیرى دانشمند و با تجربه و مورد اعتماد صنعتگران و بازرگانان و مبرا از هرگونه شائبه منافع شخصى و خانوادگى و گروهى نیاز است تا بتواند براى خروج از رکود فلج‌کننده کنونى و گسترش تولید کالاهاى ایرانى با کیفیت و تأمین نیازهاى داخلى و تسخیر سهم برازنده‌اى از بازار جهانى، به کمک مردم بویژه اهل فن و بنگاه‌هاى دانش‌بنیان و با همراهى سایر وزراى اقتصادى، موفق شود.

میرسلیم افزود: ما در وزارت صمت دیگر مجالى براى کارآموزى نداریم؛ یادمان باشد نزدیک ٧٠٪؜ کارخانه‌ها و کارگاه‌ها و معادن در کشور تعطیل یا ورشکسته شده است. امید است پیشنهاد رئیس‌جمهورى آن مرد کهنى باشد که شایسته این وظیفه خطیر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز