خبرگزاری کار ایران

گرمابی در گفت‌و‌گو با ایلنا:

روند قانونی FATF به دور از تصمیمات احساساتی طی شود/ نیازی به کف خیابان کشاندن این مباحث نیست

asdasd
کد خبر : ۶۸۲۶۶۲

یک نماینده اصلاح‌طلب مجلس گفت: نیازی نیست که با روش‌های کف خیابان کشاندن و سایر روش‌های اینچنینی با لوایح FATF مخالفت شود چراکه در این روش‌ها معمولا منطق کنار می‌رود و فضا بیشتر شعاری و احساسی می‌شود.

حمید گرمابی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی ایلنا درباره گزینه‌های رئیس‌جمهور برای وزارت‌خانه‌ها گقت: شنیده‌هایی وجود دارد اما قطعی نیست، صحبت‌های مختلفی است و تا پنج‌شنبه که پیگیری می‌کردم گزینه‌های متفاوتی برای وزارت‌خانه‌ها مطرح بود.

وی با اشاره به تمدید مهلت FATF به ایران، تصریح کرد:‌ آن‌هایی که در این لوایح رای مثبت و منفی دادند قطعا بر اساس استدلال منطقی و تحلیل مفصلی که انجام شده رای داده‌اند. ما شاید ده‌ها ساعت جلسات علنی و غیرعلنی درباره این موضوعات با متخصصان مربوطه داشته‌ایم و بر مبنای همه این جلسات فشرده‌ای که بوده هرکسی تصمیم به یک رای گرفته و همه کسانی که موافق و مخالف این لوایح بودند خیر و صلاح مردم و نظام را در نظر گرفته‌اند.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن خطاب به مخالفان این لوایح، ادامه داد: تصویب این لوایح یک روند منطقی داشته و همچنان منتظر هستیم که بازهم روند قانونی آن طی شود و نیازی به کف خیابان کشاندن این مباحث نیست، به هرحال کشور قانون دارد و روند قانونی در کشور مشخص است. اجازه دهند که روند قانونی این موضوعات به دور از تصمیم احساساتی و نسنجیده طی شود و همچنین اجازه بدهند که مراجع قانونی  در این زمینه نظر خودشان را با اطمینان خاطر در فضای آرامش ابراز کنند.

گرمابی عنوان کرد: نیازی نیست که با روش‌های کف خیابان کشاندن و سایر روش‌های اینچنینی با این لوایح مخالفت شود چراکه در این روش‌ها معمولا منطق کنار می‌رود و فضا بیشتر شعاری و احساسی می‌شود درنتیجه نیاز به این کارها نیست. همه صبرکنیم که روند قانونی آن طی شود و هرچه مراجع قانونی گفتند آن را عمل می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز