خبرگزاری کار ایران

در کمیسیون اقتصادی مجلس انجام می‌شود؛

رای‌گیری برای تحقیق و تفحص از عملکرد بانک‌های «توسعه تعاون» و «رفاه کارگران»

asdasd
کد خبر : ۶۸۲۴۴۶

رای‌گیری درمورد تقاضای یکی از نمایندگان برای «تحقیق و تفحص از عملکرد بانک توسعه تعاون و بانک رفاه کارگران» روز سه‌شنبه انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، نشست با ریاست شورای عالی استانها با موضوع بررسی پیشنهادات لایحه مالیات بر ارزش افزوده در دستور کار روز یکشنبه کمیسیون اقتصادی مجلس قرار دارد.

لایحه ایجاد هشت منطقه آزاد تجاری- صنعتی، اصلاح محدوده سه منطقه آزاد تجاری – صنعتی و ایجاد مناطق ویژه اقتصادی(اعاده شده از شورای نگهبان) نیز روز یکشنبه در کمیسیون اقتصادی مجلس بررسی خواهد شد.

روز دوشنبه جلسه کمیته پولی و بانکی در خصوص بررسی طرح بانک توسعه جمهوری اسلامی ایران و جلسه هیأت رئیسه کمیسیون درخصوص نحوه رسیدگی به طرحها و لوایح موجود کمیسیون در کمیسیون لاقتصادی مجلس بررسی خواهد شد.

بررسی تقاضای تعدادی از نمایندگان مجلس در خصوص تحقیق و تفحص از چگونگی ثبت سفارش واردات کالا در وزارت صنعت، معدن و تجارت، تعیین عوارض و حقوق گمرکی و نیز توقف و ممنوعیت ثبت سفارش، تقاضای تعدادی از نمایندگان مجلس در خصوص تحقیق و تفحص از نحوه واگذاری شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان و همچنین تقاضای تعدادی از نمایندگان مجلس در خصوص تحقیق و تفحص از نحوه قیمت گذاری شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان در دستور کار روز دوشنبه کمیسیون اقتصادی مجلس قرار دارد.

همچنین روز دوشنبه آخرین وضعیت جذب اعتبارات یک و نیم میلیارد دلار از منابع صندوق توسعه ملی جهت ایجاد اشتغال با حضور مقامات و مسئولین کشور بررسی خواهد شد و ادامه جلسه هیأت تحقیق و تفحص از نحوه عملکرد ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز جهت جمع بندی و ارائه گزارش نهایی به صحن علنی برگزار خواهد شد.

انتخاب اعضای هیأت رئیسه هیأت «تحقیق و تفحص از نحوه واگذاری هلدینگ پتروشیمی باختر به بخش خصوصی» و ادامه بررسی طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران در دستور کار روز سه‌شنبه کمیسیون اقتصادی مجلس قرار دارد.

رای‌گیری در خصوص تقاضای آقای کامران دستجردی برای «تحقیق و تفحص از عملکرد بانک توسعه تعاون و بانک رفاه کارگران» روز سه‌شنبه انجام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز