خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح:

تحقیقات درباره پرونده حادثه تروریستی اهواز همچنان ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۶۸۱۶۱۲

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح ضمن اشاره به حساسیت پرونده حادثه تروریستی اهواز، گفت: تحقیقات در رابطه با قصور مأموران نظامی و انتظامی همچنان ادامه دارد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین بهرامی روز سه‌شنبه در حاشیه معارفه دادستان نظامی و رئیس سازمان قضایی نیروی مسلح استان گلستان با بیان اینکه تا پایان تحقیقات حادثه تروریستی اهواز نمی‌توان پیش داوری کرد، گفت: در ارتباط با این پرونده افرادی به دادسرا احضار شدند و از آنان تحقیق به عمل آمده است و برای تعدادی قرار صادر شد و هم اینک یک نظامی در بازداشت است.

وی تصریح کرد: بعد از اتمام تحقیقات، اطلاع رسانی انجام می‌شود.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح، تصریح کرد: این سازمان با هدف رسیدگی به جرایم احتمالی نیروهای مسلح که بزرگترین مسئولیت را در ایجاد امنیت جامعه دارند، تشکیل شده است و در این ارتباط تمام تلاش خود را به‌کار بسته ایم.

بهرامی، افزود: ایران امروز به دلیل داشتن نیروهای مسلح قوی امن ترین کشور خاورمیانه است و باید قدردان آنها باشیم.

در جریان حمله تروریست ها به مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز در ۳۱ شهریور ماه گذشته، ۲۴ نفر به شهادت رسیدند و ۶۹ نفر بر اثر شلیک مستقیم تروریست‌ها مجروح شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز