خبرگزاری کار ایران

امیر نصیرزاده:

ارتش کلمه طیبه است

asdasd
کد خبر : ۶۸۱۳۶۸

فرمانده نیروی هوایی ارتش تاکید کرد: سازمان عقیدتی سیاسی در خط مقدم مقابله با تهدیدات نرم دشمن علیه کارکنان و خانواده های آنان است.

 

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده ضمن تبریک ۲۴ مهرماه سالروز تشکیل سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران به فرمان حضرت امام خمینی (ره)، در خصوص فلسفه تشکیل این نهاد مقدس گفت: در زمان انقلاب بسیاری از گروهک‌‌‌‌های ضد انقلاب به بهانه طاغوتی بودن، به دنبال انحلال ارتش بودند که حضرت امام(ره) نه تنها مخالف این موضوع بودند، بلکه با دوراندیشی عمیق اقدام به تقویت ارتش کرد.

وی افزود: تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی به فرمان بنیانگذار انقلاب اسلامی به ارتش هویت جدیدی بخشید و آن را به ارتش انقلابی تبدیل کرد.

فرمانده نیروی هوایی با بیان اینکه ارتش کلمه طیبه است، اظهارداشت: بنای کار سازمان عقیدتی سیاسی انجام فعالیت‌های فرهنگی و حرکت‌دادن این نیروی نظامی به سمت ارتش مکتبی و ولایتمدار است که می‌توان اثرات آن را در زمان حال و به خصوص در دوران هشت سال دفاع مقدس مشاهده کرد.

نصیرزاده ادامه داد: سازمان عقیدتی سیاسی در ارتقای توان رزم نیروهای ارتش بسیار موثر بوده است چراکه در بحث انگیزشی و اعتقادی با هدف الهی و الهام گرفتن از راه و سیره ائمه اطهار (ع) پا به میدان گذاشته است و با اجرای برنامه‌‌‌‌های متنوع فرهنگی، اعتقادی، دینی، بصیرت و آگاهی کارکنان و خانوده‌‌‌های آنان را افزایش داده است.

وی با تاکید بر اینکه سازمان عقیدتی سیاسی تاکنون با اقدامات خود توانسته توطئه‌‌‌‌های دشمنان را خنثی کند، تصریح کرد: این نهاد در خط مقدم مقابله با تهدیدات نرم دشمن علیه کارکنان و خانواده‌‌‌‌های آنان است و ما فرماندهان نیز وظیفه داریم با تمام امکانات این سازمان بسیار مهم و مقدس را پشتیبانی کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز