خبرگزاری کار ایران

تشریح برنامه‌های نهمین کنگره حزب اراده ملت در روز جمعه/ از ترمیم شورای مرکزی تا رونمایی از نشریه‌ حزب

asdasd
کد خبر : ۶۸۱۱۰۴

سخنگوی حزب اراده ملت تاکید کرد: نهمین کنگره سراسری حزب اراده ملت روز جمعه بیست و هفتم مهرماه در دو بخش عمومی و اختصاصی برگزار خواهد شد.

پیام فیض مسئول روابط عمومی حزب اراده ملت در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی ایلنا گفت: نهمین کنگره سراسری حزب اراده ملت روز جمعه بیست و هفتم مهرماه در دو بخش عمومی و اختصاصی برگزار خواهد شد. بخش عمومی این کنگره که برای حضور عموم نیز آزاد است از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ ظهر خواهد بود و بخش اختصاصی کنگره از ساعت ۱۳ تا ۱۵ برگزار خواهد شد.

وی تاکید کرد: این کنگره با شعار توسعه درون‌زا، مردم سالاری اجتماعی و همبستگی ملی برگزار خواهد شد.

این عضو حزب اراده ملت با بیان اینکه در بخش عمومی این کنگره پنج سخنران در چهار حوزه سیاسی، اقتصادی، محیط زیست و بین‌الملل خواهیم داشت، عنوان کرد: سخنران‌های حوزه سیاسی محمود صادقی و اعظم طالقانی، سخنران حوزه اقتصادی حسین راغفر، سخنران حوزه محیط زیست محمد درویش و سخنران حوزه بین‌الملل داوود هرمیداس باوند خواهند بود.

وی خاطرنشان کرد: ما در بخش اختصاصی کنگره دو برنامه خواهیم داشت که یکی انتخابات و ترمیم شورای مرکزی است که این انتخابات مربوط به جایگزینی سه عضو شورای مرکزی و یک عضو بازرس شورای مرکزی خواهد بود. همچنین رونمایی از نشریه‌ اراده ملت که چهار شماره از آن تا به حال منتشر شده و ارائه مانیفست حزب از دیگر برنامه‌های بخش اختصاصی این کنگره است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز