خبرگزاری کار ایران

با حکم رئیس‌جمهور و رئیس هیأت امنای نوآوری و شکوفایی؛

علی وحدت به عنوان « عضو و رئیس هیأت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی» منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۶۸۰۷۳۶

رئیس جمهور و رئیس هیأت امنای صندوق نوآوری و شکوفایی در حکمی دکتر علی وحدت را به عنوان « عضو و رئیس هیأت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی» منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام حسن روحانی همچنین از تلاش‌های بهزاد سلطانی در طول عضویت و ریاست هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی قدردانی کرده است.

متن حکم رئیس جمهور به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر علی وحدت

در اجرای مواد ۱۰ و ۱۲ اساسنامه صندوق نوآوری و شکوفایی مصوب ۱۳۹۰.۶.۲۰ هیأت وزیران و براساس مصوبه هیأت امنای آن صندوق، با عنایت به سوابق و تجربیات ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به عنوان « عضو و رئیس هیأت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی» منصوب می‌شوید.

لازم است با همکاری معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور، وزارتخانه‌های علوم، تحقیقات و فناوری، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سایر دستگاه‌های اجرایی ذیربط نسبت به پیشبرد اقتصاد دانش‌بنیان، رشد و توانمندسازی بخش خصوصی و شرکت‌های دانش‌بنیان و بهبود فرایند تجاری‌سازی فناوری‌ها و کمک به ارتقاء نظام مالی فناوری و نوآوری اقدام شایسته به عمل آید.

دوام توفیقات جنابعالی را از درگاه خداوند متعال مسألت می‌نمایم.

حسن روحانی

رئیس جمهور و رئیس هیأت امنای صندوق نوآوری و شکوفایی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز