خبرگزاری کار ایران

دادستان یزد مطرح کرد؛

آخرین وضعیت پرونده فوت دانش آموزان یزدی در گرجستان/ صدور قرار برای متهمان پرونده

asdasd
کد خبر : ۶۸۰۵۹۳

دادستان مرکز استان یزد در رابطه به حواشی ایجاد شده راجع به پرونده فوت نوجوانان فوتبالیست یزدی در کشور گرجستان، اظهار کرد: قرار قانونی مناسب راجع متهمان صادر شده است و پرونده در مرحله بازپرسی است که بخش قابل توجهی از آن صورت پذیرفته است.

به گزارش ایلنا، علی اکبر شمس دادستان مرکز استان یزد در رابطه به حواشی ایجاد شده راجع به پرونده فوت نوجوانان فوتبالیست یزدی در کشور گرجستان، اظهار کرد: مراحل تحقیق، معاینه محل، استعلام از مراجع ذیربط خارجی و برخی دیگر از اقدامات مورد نیاز جمع آوری ادله جرم در این پرونده نیازمند تشریفات اداری خاصی است که زمان زیادی را می گیرد.

وی ادامه داد: در این پرونده برای کسب هرگونه اطلاعات از محل حادثه و اتفاقات در کشور مرجع، مکاتباتی با امور بین الملل قوه قضاییه و اداره و وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران صورت گرفته که این روند به همین ترتیب باید در کشور گرجستان نیز تا حصول نتیجه پیگیری گردد.

این مقام قضایی از صدورقرار قانونی راجع به متهمین پرونده در دادسرای یزد خبر داد و گفت: قرار قانونی مناسب راجع متهمان صادر شده است و پرونده در مرحله بازپرسی است که بخش قابل توجهی از آن صورت پذیرفته است.

وی خاطرنشان کرد: برای صدور کیفرخواست نهایی دادسرا باید یکسری دیگر از ادله جمع آوری شود که این مهم در حال پیگیری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز