خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی هوایی ارتش سالروز تشکیل سازمان عقیدتی سیاسی را تبریک گفت

asdasd
کد خبر : ۶۸۰۲۰۵

فرمانده نیروی هوایی ارتش، سازمان عقیدتی سیاسی ارتش را اتاق فرماندهی «جنگ نرم» توصیف کرد.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش طی پیامی خطاب به حجت الاسلام و المسلمین عباس محمد حسنی، ۲۴ مهرماه سالروز تشکیل سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است؛

«برادر بزرگوار؛

حضرت حجت الاسلام و المسلمین عباس محمد حسنی

ریاست محترم سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران

با صلوات بر محمد(ص) و آل محمد (ص)

ارتش سرافراز و غیرتمند که با کلام رهبر فاطمی سرشت ما به شجره طیبه مفتخر شده است، ریشه در گلستانی دارد که سروهای عاشورایی‌اش به پشتوانه عمق باور دینی سر به آستان آزادگی سائیده‌اند. تغییر مرزها و جغرافیای جنگ های نوین و شیوه‌های آن از جنگ سخت به نرم، انسان را به تعمق در دور اندیشی و خردورزی امام آسمان چشیده ای وا می‌دارد که کشتی کلمات در ساحل ستایش او پهلو می‌گیرد.

ابلاغ فرمان تأسیس نهاد عقیدتی سیاسی ارتش به عنوان اتاق فرماندهی جنگ نرم، برخاسته از باور عمیق مردی است که آینده جهان را از آن مستضعفان می‌دید و برای تحقق این وعده صادق الهی در پی تحکیم مبانی اعتقادی در ارتش حزب اللهی بود.

در آستانه سالروز فرمان تاریخی امام

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز