خبرگزاری کار ایران

احمدی لاشکی در جریان تذکری:

اتفاقاتی که در اثر سیل رخ می‌دهد، ناشی از سوءمدیریت است

asdasd
کد خبر : ۶۷۸۷۹۸

یک نماینده مجلس گفت: چندین روستای نوشهر و چالوس هر ساله از این سیل خانمانسوز آسیب های جدی می بینند لذا باید هر چه سریعتر چاره اندیشی کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، قاسم احمدی لاشکی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۱۸ مهرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی با بیان اینکه متاسفانه در هفته اخیر سیلی در غرب استان مازندران آمد، گفت: اگر چه باید از آقایان نوبخت و نجار که به نیابت از دولت در منطقه حضور یافتند، تشکر کنم، اما نکته اصلی این است که چرا هر چند سال یکبار چنین حادثه ای در این منطقه رخ می دهد و حتی موجب خسارت جانی می شود؟ باید از مسئولان پرسید مسئولیت جان باختن مردم با چه کسی است؟

نماینده مردم چالوس و نوشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر چه باید از زحمات مسئولان هلال احمر که مقداری آذوقه میان مردم توزیع کردند، تشکر کرد، اما آیا راهکار این است؟

وی خطاب به وزیر کشور افزود: چرا طرح سیلاب شهری را تهیه نمی کنید؟ این درحالی است که چندین بار به وزیر راه و شهرسازی اعلام کردیم که پل های منطقه در معرض فروریختن هستند، اما تاکنون توجهی نشده است. اکنون نیز چند پل در چالوس و نوشهر در انتظار فروریختن به سر می برند. در واقع چرا تا وقتی که می توان با ۴۰ تا ۵۰ میلیون تومان مشکل را حل کرد، اجازه می دهید خسارت ۴۰ میلیارد تومانی به منطقه وارد شود، بنابراین باید تمامی اتفاقات فوق را ناشی از سوء مدیریت دانست.

نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اضافه کرد: چندین روستای نوشهر و چالوس هر ساله از این سیل خانمانسوز آسیب های جدی می بینند لذا باید هر چه سریعتر چاره اندیشی کرد.

وی در پایان بیان کرد: در همه جای دنیا رودخانه ها موجب توسعه می شوند اما در ایران ویرانی، تخریب و نابودی و کشتن مردم را به دنبال دارند، لذا دولت و هیات دولت هرچه زودتر این موضوع را تعیین تکلیف کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز