خبرگزاری کار ایران

رحمانی‌فضلی در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

تشکیل ۴ کارگروه در ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی دولت/ شاهد آرامش در بازار خواهیم بود

asdasd
کد خبر : ۶۷۸۰۳۳

رئیس ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی دولت گفت: ثبات در زندگی مردم بسیار مهم است و یقین دارم بعد از برگزاری چند جلسه، شاهد آرامش در بازار خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، عبدالرضا رحمانی فضلی در جمع خبرنگاران در مورد دومین جلسه ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی گفت: این دومین جلسه ما طی یک هفته گذشته بود که با حضور همه اعضاء برگزار شد و یکی از موضوعات مورد بررسی موضوع سوخت و قاچاق آن بود.

وی ادامه داد: متاسفانه شاهد افزایش قاچاق سوخت در مناطق مرزی هستیم، البته این موضوع در ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز هم مطرح شده است.

وزیر کشور در مورد پیشنهادهای این ستاد گفت: ما باید توزیع سوخت را قاعده‌مند کنیم، تقریبا ۳۵۰ هزار کارت مهاجر در مناطق مرزی داریم، افرادی مثلا ساکن تهران هستند اما سوخت‌گیری در سیستان و بلوچستان انجام می‌شود و وزارت نفت مامور شد این موضوع را به دقت بررسی کند و پیشنهاد این بود که همه کارت‌ها در سراسر کشور توسط مالکین خودرو مورد استفاده قرار گیرد و در نقاط دیگر ممنوع شود. کارگروهی تشکیل شد تا این موضوع را بررسی کند.

وی ادامه داد: همچنین ۴ کارگروه رسانه و تحلیل محتوا، اقتصاد، عملیات روانی و فضای مجازی تشکیل و اعضای آن مشخص شد و برای روسای آن باید حکم صادر می‌شود. این کارگروه‌ها برای این است که با هماهنگی، انسجام و سیاست‌های واحد، اطلاع‌رسانی دقیق به مردم صورت بگیرد تا با بهره ‌مندی از این اطلاعات تصمیمات مناسب در زندگی خود را اتخاذ کنند و به نوعی مقابله‌ای باشد با شایعات و اخبار نادرستی که منتشر می‌شود. دستگاه‌های مختلف باید با اطلاعات غلط، تحریف شده و بعضا عملیات روانی مبارزه جدی کنند.

وزیر کشور افزود: ثبات در زندگی مردم بسیار مهم است و یقین دارم بعد از برگزاری چند جلسه، شاهد آرامش در بازار خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز