خبرگزاری کار ایران

بادامچی در گفت‌و‌گو با ایلنا:

فردا نامه‌ معرفی وزرا از طرف روحانی به مجلس می‌آید/ تناقض‌های زیادی در مورد وضعیت وزارت صنعت وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۶۷۷۸۸۲

یک عضو کمیسیون اجتماعی گفت: هم‌اکنون استیضاح محمد شریعتمداری در کمیسیون صنایع و معادن در جریان است و نمایندگانی هم که امضا کرده‌اند مُصر بر انجام این استیضاح هستند، تناقض زیادی در این زمینه وجود دارد که کار را سخت می‌کند اما در مجلس همه چیز امکان دارد.

محمدرضا بادامچی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی ایلنا درباره گزینه پیشنهادی رئیس‌جمهور برای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که طبق اخبار رسیده محمد شریعتمداری را معرفی کرده است، گفت: کمیسیون اجتماعی در جریان این تصمیم نبوده است و ما هم شنیده‌ایم که رئیس‌جمهور خودش این افراد را انتخاب کرده است و کمیسیون اجتماعی در جریان جزئیات نیست و ما خبری نداریم.

وی تاکید کرد: از طرف کمیسیون هم گزینه‌ای مطرح نشده است ما فقط می‌دانیم که آقای شریعتمداری را انتخاب کرده‌اند و می‌خواهند به مجلس معرفی کنند. 

این نماینده مردم تهران اظهار کرد: معرفی وزرای پیشنهادی در دستور کار صحن علنی  فردا نیامده است جز اینکه احتمالا رئیس‌جمهور از اختیارات خود استفاده کند و تشخیص دهد که اول صبح نامه‌ای بنویسد؛ ما شنیده‌ایم که فردا نامه‌ای به مجلس می‌آید. 

این نماینده اصلاح‌طلب گفت:‌ هم‌اکنون استیضاح محمد شریعتمداری در کمیسیون صنایع و معادن در جریان است و نمایندگانی هم که امضا کرده‌اند مُصر بر انجام این استیضاح هستند و این تناقض‌ها کار را سخت می‌کند اما در مجلس همه چیز امکان دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز