خبرگزاری کار ایران

در صحن علنی مجلس مطرح شد؛

پژمانفر: نمایندگان را برای تصویب FATF تهدید می‌کنید/ لاریجانی: تهدید، پیامک‌هایی است که از بیرون مجلس می‌زنند

asdasd
کد خبر : ۶۷۷۱۵۱

رئیس مجلس در پاسخ به اظهارات پژمانفر مبنی بر اینکه شما به عنوان رئیس مجلس، نمایندگان و افراد را تهدید کردید، گفت: تهدید آن اس‌ام‌اس‌هایی است که از بیرون می‌زنند که مجلس ما هم بالغ‌تر از این است که با اس ام اس تحت تاثیر قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، علی لاریجانی در جلسه امروز مجلس شورای اسلامی در جریان رسیدگی به CFT در پاسخ به تذکر نصرالله پژمانفر که درباره وظایف رئیس مجلس تذکر داده بود گفت: قسمت اول صحبت‌های شما را می‌پذیرم و از برادر عزیزم آقای نقوی‌حسینی عذر می‌خواهم که وسط حرف‌شان وارد شدم.

لاریجانی ادامه داد: مشروح مذاکرات مجلس ۳۶۴ ساعت است که درباره این مباحث بحث شده و خودتان می‌دانید یک کمیسیون تشکیل شد و ما چندین بار با فراکسیون‌ها و سپس در دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی این موضوع را مورد بحث و بررسی قرار دادیم.

رئیس مجلس در پاسخ به اظهارات دیگر پژمانفر مبنی بر اینکه شما به عنوان رئیس مجلس، نمایندگان و افراد را ترسانده‌اید و آنها را تهدید کردید، گفت: آیا در این بحثی که شما مطرح کردید در جلسه غیر علنی بنده افراد را ترساندم؟ آیا درجلسه غیر علنی من چیزی گفتم که شما بترسید؟ تهدید آن اس‌ام‌اس‌هایی است که از بیرون می‌زنند که مجلس ما هم بالغ‌تر از این است که با اس ام اس تحت تاثیر قرار بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز