خبرگزاری کار ایران

در نامه‌ای به مجلس شورای اسلامی اعلام شد؛

رهبر انقلاب: با بررسی لوایح FATF در مجلس مخالفتی ندارم

asdasd
کد خبر : ۶۷۷۱۳۳

رهبر معظم انقلاب در نامه‌ای در رابطه با لوایح چهارگانه FATF که از سوی رییس مجلس شورای اسلامی قرائت شد، گفتند: با بررسی این لوایح در مجلس مخالفتی ندارم تا مسیر قانونی خود را طی کند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی  CFT «لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون بین المللی مقابله با تأمین مالی تروریسم» علی لاریجانی که ریاست مجلس را بر عهده دارد نظر مقام معظم رهبری را در مورد این موضوع قرائت کرد.

نامه رهبر انقلاب که توسط رییس مجلس قرائت شد، به شرح ذیل است:

آقای لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی در پی استفساریه تلفنی جنابعالی نسبت به مخالفت و عدم مخالفت مقام معظم رهبری مدظله العالی با بررسی لوایح چهارگانه و کنوانسیون ها در مجلس شورای اسلامی به دنبال فرمایشات معظم له در دیدار با نمایندگان، مقام معظم رهبری فرمودند آنچه که من در دیدار با نمایندگان راجع به لوایح چهارگانه و کنوانسیون ها گفتم مربوط به اصل کنوانسیون ها بود و نه کنوانسیونی خاص لذا با بررسی این لوایح در مجلس مخالفتی ندارم تا مسیر قانونی خود را طی کند. تدبیر فوق قبلا در زمان استفسار به طور شفاهی به جنابعالی ابلاغ شده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز