خبرگزاری کار ایران

ادعای مرکل در سفر به سرزمین‌های اشغالی:

برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح اتمی هرکاری انجام می‌دهیم

asdasd
کد خبر : ۶۷۶۰۷۴

صدر اعظم آلمان مدعی شد ما باید هر اقدامی برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای انجام دهیم.

به گزارش ایلنا به نقل از «جروزالم‌ پست»، «آنگلا مرکل» در جریان سفر خود به سرزمین های اشغالی در جمع دانشجویان دانشگاه حیفا در این سرزمین‌ها حاضر شد و در بخش پرسش و پاسخ مدعی شد: ما باید هر اقدامی برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای انجام دهیم.

وی مدعی شد: آنچه مورد بحث است این است که آیا یک توافق راه درستی برای جلوگیری از دستیابی به سلاح اتمی است، یا این بیش از حد ضعیف است؟

صدر اعظم آلمان در ادامه گفت: با توجه به آنچه که امروز در سوریه در جریان است، تهدید علیه اسرائیل افزایش یافته است.

مرکل در بخش دیگری از اظهاراتش در پاسخ به سوالی درباره تلاش رژیم صهیونیستی برای تخریب روستای فلسطینی‌نشین «خان احمر» و به تاخیر افتادن سفر او به سرزمین‌های اشغالی در اعتراض به این اقدام اسرائیلی‌ها گفت: هرچند آلمان با این کار مخالف است، اما این موضوع مسئله داخلی اسرائیل است و اخبار مربوط به تاخیر در سفر او به این دلیل جعلی است.

صدر اعظم آلمان روز چهارشنبه به همراه اعضای کابینه‌اش برای برگزاری نشست‌های مشورتی با مقام‌های رژیم صهیونیستی وارد فلسطین اشغالی شد. او امروز  از دانشگاه «حیفا» دکترای افتخاری دریافت کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز