خبرگزاری کار ایران

فرمانده کل ارتش:

ده‌ها برابر زخم اهواز را به تروریست‌ها وارد می‌کنیم/ بر اساس دستور فرمانده کل قوا عمل می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۶۷۵۷۴۸

فرمانده کل ارتش تاکید کرد: ما برای دفاع از آرمان‌هایمان و برای حفظ امنیت و سرکوب کردن تهدیدات دشمنان‌مان احتیاج به اجازه هیچ کسی نداریم بلکه بر اساس فرمان فرماندهی معظم کل قوا عمل می‌کنیم و لاغیر.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در حاشیه مراسم بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی اهواز در جمع خبرنگاران درباره آمادگی ارتش جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با تروریسم گفت: نیروهای مسلح یک مجموعه هستند که متناسب با تهدیدها آمادگی‌های لازم را کسب می‌کنند. هر بخشی از این ماموریت به بخشی از نیروهای مسلح سپرده می‌شود و معمولا ممکن است یک ماموریت را به دو سه بخش بدهند و ممکن است یک بخش چند ماموریت انجام دهد که یکی از آن‌ها نیروی اصلی و دیگری نیروی پشتیبانی و تقویت کننده است. یکی کار اصلی را انجام می‌دهد و یکی کمک می‌کند.

وی تاکید کرد: یکی از تهدیدهای امروز ما همین تهدیدات تروریستی است و همه آنهایی که وظیفه دارند از حریم امنیت این کشور دفاع کنند با تقسیم‌بندی که ستاد کل نیروهای مسلح کرده است وظایفی بر عهده دارند که آن وظایف را انجام می‌دهند.

فرمانده کل ارتش گفت: این که چه کسی، کجا، چه کاری می‌کند جزو مسائل طبقه‌بندی شده باقی می‌ماند. حتما دشمنان به دنبال این هستند و وقتی کاری را انجام می‌دهند به دنبال این هستند که خدشه‌ای را وارد کنند، جنگ است دیگر، در جنگ یک دست زخمی می‌شود و آن دست زخمی را باید ترمیم کرد و جراحت را بازگرداند. در جنگ ممکن است کسی به شهادت برسد باید کسی را جایگزین او کرد. این که ما الان با آن مواجه هستیم، یک جنگ است.

وی افزود: این که ما بگوییم این کار هیچ فایده ای نداشت بالاخره ما بیست و پنج نفر از عزیزانمان را از دست دادیم و بیش از شصت نفر مجروح دادیم و این ها مثل تیرهایی است که به قلب ما خورده است و ما این مجروحیت را داریم اما این مجروحیت را همان هایی که این زخم را به ما وارد کردند ده ها برابر این زخم را به آنها وارد کرده ایم و خواهیم کرد و دشمنان ما نباید از این فرصت که دست ما بالا می آید خوشحال باشند چراکه پتک هرچقدر بالاتر می رود لاجرم با شدت بیشتری فرود خواهد آمد.

وی عنوان کرد: بعضی جاها ممکن است ما به مصلحت سنگ صبور باشیم تا سر جای خودشان ضربه را بزنیم و دیگری اینکه در درون خودمان هم باید این زخم را ترمیم کنیم و این کار را می کنیم و برایمان جدید هم نیست چراکه ما از روزی که انقلاب پیروز شده از روز دوم درگیر دشمنان انقلاب اسلامی بودیم و همیشه هم در برهه های مختلف در نهایت این ما بودیم که رو سفید و عزتمند بودیم و این دشمنان ما بودند که ذلیل و خار و نابود شدند و در این مرحله هم به زودی خواهید دیده انشالله این اتفاق می افتد.

سرلشکر موسوی در پاسخ به این سوال که چرا ما می بینیم تروریست ها به راحتی در سه مایلی آمریکایی ها حضور دارند تصریح کرد: به این دلیل که یکی هستند و یک جبهه هستند که تنها چند کیلومتر با هم فاصله دارند.

وی در پاسخ به این سوال که وزیر دفاعشان گفته بود ایران باید برای حمله با ما هماهنگ می کرد گفت: از این حرف ها زیاد می زنند و ما برای دفاع از آرمانهایمان و برای حفظ امنیت و سرکوب کردن تهدیدات دشمنانمان احتیاج به اجازه هیچ کسی نداریم بلکه بر اساس فرمان فرماندهی معظم کل قوا عمل می کنیم و لاغیر.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز