خبرگزاری کار ایران

با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش؛

سه فروند بالگرد هوانیروز اورهال شد

asdasd
کد خبر : ۶۷۵۳۷۱

سه فروند بالگرد ۲۱۴ هوانیروز که بالغ بر شش سال زمین‌‌‌‌گیر شده بودند، با دستان توانمند متخصصین جوان هوانیروز باز سازی و به چرخه ناوگان بالگردی هوانیروز پیوستند.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ کیومرث حیدری در مراسم اورهال بالگردهای پایگاه هوانیروز شهید آسیایی مسجد سلیمان گفت: از گزارش‌‌‌‌هایی که فرمانده پایگاه هوانیروز درخصوص زمین‌‌‌گیر بودن این بالگردها ارائه داد باید به این متخصصان جوان افتخار کرد که با علم و دانشی که به خرج داده‌‌‌اند، توانسته‌‌‌اند با تمام مشکلاتی که در مسیر کار قرار داشت موانع را یکی پس از دیگری کنار گذاشته و با تولید قطعات به بازسازی و اورهال دست یابند.

وی افزود: امروز ما شاهد توانمندی نیروهای جوان و متعهد هوانیروز قهرمان در پایگاه مسجد سلیمان بودیم و علی رغم تحریم‌‌‌‌های دشمنان، این عزیزان توانسته‌‌‌اند بالگردهای زمین‌‌‌‌گیر شده را بازسازی و به پرواز در آورند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش اضافه کرد: هوانیروز از جمله یگان‌‌‌‌های آماده ارتش است که در تمامی ماموریت‌‌‌ها حضورشان چشم‌گیر است در دوران دفاع مقدس در تمامی عملیات‌‌‌ها پشتیبانی مطلوب و اثرگذاری را از خود به نمایش گذاشتند و پس از دفاع مقدس نیز هوانیروز در طرح‌‌های مردم‌‌یاری، اورژانس هوایی و دیگر ماموریت‌‌‌ها حضور دارد.

حیدری ادامه داد: ارتش و سپاه در همه حوزه‌‌‌‌‌ها همواره اتحاد و ارتباط دارند و در واقع یک لشکر الهی محسوب می‌‌شوند. در حوزه بالگردی نیز ارتباط وجود دارد و در ماموریت‌‌‌های مختلف با درخواست سپاه هوانیروز ارتش وارد عمل می‌‌شود.

وی یادآور شد: در تمامی پایگاه‌‌‌های هوانیروز بازسازی بالگردها مورد تاکید است و از سال‌‌های گذشته تاکنون ده‌ها فروند بالگرد که مشکل قطعه داشته‌‌‌اند با حضور خلبانان و عوامل فنی قطعات طراحی و تولید و بالگردها حاضر بکار و به چرخه بالگردی پیوستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز