خبرگزاری کار ایران

در دیدارهای جداگانه صورت گرفت؛

دیدار ظریف با همتایان الجزایری، اتریشی، هلندی، سوری و معاون دبیرکل سازمان ملل

asdasd
کد خبر : ۶۷۳۵۱۸

وزیر امور خارجه در حاشیه نشست مجمع عمومی در نیویورک با همتایان الجزایری، اتریشی، هلندی، سوری و همچنین معاون دبیرکل سازمان ملل متحد در امور بشردوستانه به صورت جداگانه دیدار کرد.

به گزارش ایلنا، وزیران امور خارجه ایران و الجزایر در حاشیه نشست مجمع عمومی در نیویورک دیدار و درخصوص آخرین تحولات مربوط به روابط دوجانبه، وضعیت منطقه و‌ برجام گفت‌وگو و تبادل نظر کردند. 

همچنین در دیدار وزرای امور خارجه ایران و اتریش در نیویورک نیز درخصوص ابعاد مختلف روابط دوجانبه، مسایل منطقه‌‌‌ای و آخرین تحولات مربوط به برجام و اقدامات اروپا برای تامین منافع ایران گفت‌وگو و تبادل نظر شد. 

برجام، تحولات منطقه‌‌‌ای و روابط دوجانبه محورهای اصلی گفت‌وگوی وزیران امور خارجه ایران و هلند در نیویورک بود. 

در دیدار محمدجواد ظریف و معاون دبیرکل سازمان ملل متحد در امور بشردوستانه درخصوص مسایل انساندوستانه در مناطق بحرانی از جمله سوریه و یمن گفت‌وگو و تبادل نظر شد. 

آخرین تحولات سوریه، روند آستانه و مسایل مربوط به فرایند صلح در این کشور محور اصلی مذاکرات ظریف و ولید المعلم، وزیر امور خارجه سوریه در حاشیه نشست مجمع عمومی در نیویورک بود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز