خبرگزاری کار ایران

با حضور فرمانده نهاجا؛

اولین نشست نخبگان فنی نیروی هوایی ارتش برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۶۷۳۳۴۱

اولین نشست نخبگان فنی نهاجا با حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش برگزار شد.

به گزارش ایلنا، اولین نشست نخبگان فنی نهاجا با حضور امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده، فرمانده نیروی هوایی ارتش در سالن همایش‌‌‌‌‌‌‌‌های سرتیپ خلبان منوچهر محققی در دفتر فرماندهی نهاجا برگزار گردید.

در این مراسم تعدادی از نخبگان فنی ضمن ابراز خرسندی از فراهم شدن فرصت گفت‌وگوی چهره به چهره در این سطح، با سازنده برشمردن این رویکرد جدید ابراز خرسندی کردند.

در این نشست نخبگان فنی نهاجا، ضمن مطرح کردن نقطه‌‌‌‌‌نظرات خود در حوزه‌‌‌‌‌های فنی، نگهداری و آمادی، راهکارهای سرعت بخشیدن به روند رفع نقاط گلوگاهی با استفاده از ظرفیت نخبگان داخلی نیروی هوایی را تشریح کردند.

در ادامه، نصیرزاده با ابرازخشنودی از این دیدار، بر استفاده از حداکثر ظرفیت‌های زیرساختی در راستای قطعه‌‌‌سازی، تلاش در جهت تعمیر، بهینه‌‌‌سازی یا جایگزینی در نهضت قطعه‌‌سازی تاکید کرد.

فرمانده نیروی هوایی در این باره گفت: برقراری ارتباط با مراکز فنی خارج از نیرو درجهت بهره‌‌‌برداری از ظرفیت‌های کشوری، تشکیل انجمن نخبگان نهاجا و پژوهش در راستای نیازمندی عملیاتی نهاجا از اولویت‌های این نیروی الهی است.

گفتنی است نشست نخبگان فنی برای اولین بار در سطح نهاجا برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز