خبرگزاری کار ایران

ساری در گفت‌وگو با ایلنا:

تفکیک وزارت تعاون در صحن رای می‌آورد/ احتمال موافقت با تفکیک وزارت صمت خیلی کم است

asdasd
کد خبر : ۶۷۳۰۶۹

یک عضو کمیسیون اجتماعی درباره لایحه تفکیک وزارت تعاون،‌کار و رفاه اجتماعی گفت: باتوجه به برنامه‌ریزی که این‌باره برای لایحه شده است در صحن مجلس رأی خواهد آورد.

علی ساری در گفتوگو با خبرنگار سیاسی ایلنا،‌ درباره تصویب کلیات طرح تفکیک وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کمیسیون اجتماعی گفت: باتوجه به اصرار دولت و کار کارشناسی انجام شده و وجود چالش‌های فراوان در حوزه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بعداز تبادل نظر در کمیسیون به این نتیجه رسیدیم که باید این لایحه تائید شود که این اتفاق افتاد و امیدوارم در صحن علنی هم رأی بیاورد.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی مبنی بر این که این لایحه یک‌بار به صحن مجلس آمد اما نمایندگان به آن رأی مثبت ندادند،‌ آیا این‌بار رأی خواهد آورد،‌گفت: بله؛ احتمال دارد که رأی بیاورد .

وی خاطرنشان کرد: دفعه قبلی که این لایحه به کمیسیون آمد پشتوانه‌اش کم بود اما این بار به دلیل برنامه‌ریزی که پشت لایحه وجود دارد در صحن مجلس شورای اسلامی رأی خواهد آورد. 

ساری درباره وضعیت تفکیک وزات صنعت،معدن تجارت نیز عنوان کرد: درباره وزارت صنعت‌هایی صحبت شد اما احتمال رأی آوردنش بسیار کم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز