خبرگزاری کار ایران

از سوی قاسمی مطرح شد؛

واکنش ایران به ادعاهای رئیس‌جمهور آرژانتین/ تاکید بر همکاری سازنده برای کشف حقایق درخصوص انفجار آمیا

asdasd
کد خبر : ۶۷۲۶۰۵

سخنگوی وزارت خارجه تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران همچنان بر آمادگی خود برای همکاری سازنده با مقامات آرژانتین تاکید می‌کند و در این راستا ابتکار تازه‌ای برای ملاقات مقامات قضائی دو کشور مطرح کرده است.

به گزارش ایلنا، بهرام قاسمی با رد ادعاهای رئیس جمهور آرژانتین، آن را تحریف واقعیات خواند و گفت: جمهوری اسلامی ایران اعمال تروریستی در هر کجای دنیا و به هر شکل را قویا محکوم می کند. در این راستا تهران از زمان وقوع انفجار آمیا مکررا آن را محکوم کرده و با خانواده قربانیان آن ابراز همدردی نموده است.

وی اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران به منظور اثبات حسن نیت خود به منظور کشف حقیقت و اجرای عدالت واقعی در ارتباط با انفجار مذکور، دعوت به گفتگوی رئیس جمهور آرژانتین از طریق تریبون سازمان ملل در سال ٢٠١٢ را پذیرفت و یک یادداشت تفاهم همکاری نیز در ژانویه ٢٠١٣ امضاء شد؛ لیکن دولت آرژانتین آمادگی اجرای تفاهمی که خود امضا کرده بود را ندارد.  

سخنگوی وزارت امور خارجه اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران همچنان بر آمادگی خود برای همکاری سازنده بامقامات آرژانتین تاکید می‌‌‌‌‌‌کند و در این راستا ابتکار تازه‌ای برای ملاقات مقامات قضائی دو کشور مطرح کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز