خبرگزاری کار ایران

آیت الله جنتی:

سخنان رئیس‌جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل عزتمندانه و از موضع قدرت بود

asdasd
کد خبر : ۶۷۲۵۶۶

دبیر شورای نگهبان سخنان رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل علیه مواضع خصمانه آمریکا را عزتمندانه و از موضع قدرت دانست و از آن قدردانی کرد.

به گزارش ایلنا، آیت‌الله جنتی در جلسه امروز این شورا با یادآوری هفته دفاع مقدس، حفظ و بازگویی رشادت‌ها و ایثارگری رزمندگان را در شرایط کنونی ضروری دانست و تأکید کرد: شجاعت‌ها و جانفشانی های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس باید به نسل‌های آینده منتقل شود تا بدانند اسلام و انقلاب اسلامی توانایی مقابله با همه‌ قدرت‌ها را دارد.

وی با اشاره به حادثه تلخ و ناگوار حمله تروریستی عناصر ضدانقلاب به مردم در مراسم رژه نیروهای مسلح اهواز، از خانواده‌های شهدا و مجروحان این اتفاق بسیار تلخ دلجویی کرد و مجازات سریع عاملان این حادثه‌ دلخراش را از دستگاه‌های مسئول خواستار شد.

دبیر شورای نگهبان گفت: اگرچه این حادثه موجب تأسف و ناراحتی است ولی اتحاد و یک‌دل شدن مردم غیور اهواز و واکنش آنان به این ددمنشی متخاصمان تروریست موجب دلگرمی دوستان و یأس دشمنان شد.

آیت‌الله جنتی در ادامه با گرامیداشت آغاز سال تحصیلی با نقل سخنی از امام راحل که «بچه‌های کوچک ما را اگر اسلامی بار بیاورید، استقلال و آزادی مملکت بیمه خواهد شد»، تأکید کرد: در این زمینه بکارگیری معلمان متخلّق به اخلاق و تربیت اسلامی ضروری است.

دبیر شورای نگهبان با ابراز نگرانی از گرانی روزبه‌روز و تصاعدی کالا و خدمات در جامعه گفت: پایین آمدن ارزش پول ملی غیرقابل قبول است و باید راهکاری فوری و مؤثر به کار گرفته شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز