خبرگزاری کار ایران

وزیر دفاع در دیدار خانواده شهید «کلهر»؛

دستمان جلوی هیچ کشوری دراز نیست/ موشک‌های نقطه‌زن ایران خار چشم دشمنان شده است

asdasd
کد خبر : ۶۷۲۴۹۸

وزیر دفاع گفت: هر جا نظام استکبار و ایادی مزدورش در مواجهه با نظام جمهوری اسلامی دچار ضعف و سرخوردگی می‌شود، اقدام به تحریم‌های غیر قانونی و تحرکات تروریستی می‌کند.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، با حضور در منزل شهید «ابوالفضل کلهر» که اخیرا در مراسم تشییع ۱۳۵ پیکر مطهر شهدای گمنام به ایران اسلامی بازگشته است، با خانواده آن شهید دیدار و گفتگو کرد.

وزیر دفاع با تجلیل از صبوری بردباری و مقاومت خانواده های معظم شهدا، آنان را اسوه صبر در عصر پر شکوه انقلاب اسلامی دانست و گفت: خانواده معظم شهدا، همانگونه که حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری فرمودند، چشم و چراغ و امید این ملیتید و حق بزرگی بر گردن ملت دارید.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به اقتدار و توانمندی امروز نیروهای مسلح این شکوه و قدرت را مرهون خون های پاک شهیدان انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم دانست و اظهار داشت: امروز به برکت این ایثارگری‌ها و رهبری های داهیانه فرماندهی معظم کل قوا و تلاش و مجاهدت متخصصین متعهد صنعت دفاعی در کشور، تمام نیازهای تجهیزاتی نیروهای مسلح را خودمان تامین می‌کنیم.

امیر حاتمی تصریح کرد: دستمان جلوی هیچ کشوری دراز نیست و بحمدالله به چنان فناوری دست یافتیم که موشک های نقطه زن جمهوری اسلامی خار چشم دشمنان شده است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افزود: امروز به هیچ وجه با زمان دوران دفاع مقدس قابل مقایسه نیستیم و دستمان برای دفاع از آرمان ها، حدود و ثغور و امنیت ملی و منافع کشورمان پُر است.

امیر سرتیپ حاتمی، تحرکات کور تروریستی مانند واقعه تاسف بار اهواز را از سر استیصال دشمنان این ملت دانست و گفت: هر جا نظام استکبار و ایادی مزدورش در مواجهه با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دچار ضعف و سرخوردگی و شکست شدند، به مقابله با ملت مظلوم ایران اسلامی پرداختند که تحریم های غیر قانونی، تحرکات تروریستی و عملیات روانی نمونه هایی از این دست است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افق آینده نظام اسلامی ایران را بسیار روشن دانست و گفت: با استقامت بصیرت و بردباری ملت ایران و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران بر همه دشمنی ها و توطئه ها فائق خواهیم آمد و از این برهه همچون ۴۰ سال گذشته با پیروزی و سربلندی عبور خواهیم کرد.

گفتنی است؛ شهید ابوالفضل کلهر که اخیرا در مراسم تشییع ۱۳۵ شهید تازه تفحص شده به کشور بازگشت، در سن ۱۶ سالگی در منطقه عملیاتی «زید» به درجه رفیع شهادت نائل شد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز