خبرگزاری کار ایران

هاشمی در موافت با طرح یک فوریت ممنوعیت ازدواج کودکان:

ازدواج کودکان آثار زیان‌باری دارد/ آسیب‌های اجتماعی در اوج خود قرار گرفته است

asdasd
کد خبر : ۶۷۲۴۴۲

نماینده مردم میاندوآب تاکید کرد: آسیب‌های اجتماعی در اوج خود قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، همایون هاشمی در جریان بررسی طرح یک فوریت ممنوعیت ازدواج دختران زیر ۱۳ سال و پسران زیر ۱۶ سال خطاب به احمد امیرآبادی فراهانی که این طرح را در حال حاضر الویت جامعه ندانست گفت: اقای امیر آبادی واقعا برای شما متاسفم، حرف های شما حق مطلب را خراب کرد، در مباحث اجتماعی یک فرد مساوی با ملت است. آقای امیر آبادی آیا شما راضی هستید عزیران، فرزندان و حتی اقوام درجه سه شما با این وضعیت ازدواج کنند.

نماینده مردم میاندوآب ادامه داد: دلم سوخت از فرمایشات شما، این طرح الویت ماست باید از خواهران مجلس تشکر کنیم که یک کار عقب افتاده ۲۰ ساله را دوباره آوردند.

وی خاطر نشان کرد: فهم اجتماعی مردم بسیار بالاست.

علی مطهری که ریاست جلسه را برعهده داشت به وی گفت: در مورد یک فوریت صحبت کنید.

هاشمی خطاب به وی گفت: آقای امیرآبادی ۳ دقیقه در مسیری صحبت کردند که این طرح را یک کار غیر واجب است؛ اما باور کنید این طرح از اوجب واجبات است.

وی افزود: در نظامات اجتماعی یک فرد برابر با کل ملت است ، اگر امروز ظلم مضاعفی به دختر خانمی وارد  شود ما باید به عنوان دست اندکاران ملت  وارد شویم  زیرا که آسیب های اجتماعی در اوج خود است .

نماینده مردم میاندوآب تاکید کرد: ازدواج زودهنگام کودکان  آثارهای روانی، اقتصادی و جنایی دارد چه الویتی در کشور بالاتر از این وجود دارد؟ دست شما را می بوسم که به این طرح رأی مثبت بدهید.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز