خبرگزاری کار ایران

ملکی در تذکر شفاهی:

زمینه ایجاد استان آذربایجان شمالی فراهم شود/ امیدواریم تذکرات نمایندگان در حد شعار باقی نماند

asdasd
کد خبر : ۶۷۲۰۹۱

یک نماینده مجلس گفت: امیدواریم این تذکرات در حد شعار باقی نماند و مسئولان نسبت به عملیاتی شدن آنها اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، ولی ملکی در نشست علنی امروز (سه شنبه، سوم مهرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: سیل اخیر شهرستان مشگین شهر خسارات بسیاری به جاده ها و تاسیسات آبی این منطقه وارد کرده که موجب قطع آبرسانی به مردم مشگین شهر شده است. ضمن ابراز همدردی با مردم این منطقه از وزیر نیرو می خواهم 4 میلیارد تومان بودجه برای رفع مشکل آبرسانی تخصیص دهد.

وی ادامه داد: همچنین از وزیر کشور می خواهیم گروه کارشناسی برای تعیین میزان خسارت و جبران خسارت اعزام کند و به نجار رئیس مدیریت بحران کشور نسبت به تقسیم بودجه برای رفع مشکل آب مشگین شهر که کمترین بارش را داشته است دستور دهد.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: از رئیس جمهور و رئیس مجلس می خواهم نسبت به فراهم کردن زمینه ایجاد استان آذربایجان شمالی اقدام کند، تعدادی از نمایندگان مجلس به ویژه نمایندگان شهرستان شمالی منطقه آذربایجان این طرح را امضا کرده اند و تشکیل استان آذربایجان شمالی خواست قلبی مردم منطقه است که با امنیت کشور منافاتی ندارد.

ملکی ادامه داد: از وزیر جهاد کشاورزی می خواهیم حق بیمه پرداخت باغات شهرستان مشگین شهر را در دستور کار قرار دهد و وزیر آموزش و پرورش نسبت به تخصیص بودجه احداث مدارس مناطق تعیین شده اقدام کند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس تاکید کرد: امیدواریم این تذکرات در حد شعار باقی نماند و مسئولان نسبت به عملیاتی شدن آنها اقدام کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز