خبرگزاری کار ایران

بروجردی در گفت‌وگو با ایلنا:

روحانی در سخنرانی خود از حقوق بشر دروغین آمریکا پرده‌برداری کند

asdasd
کد خبر : ۶۷۱۴۶۳

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی درباره سفر رئیس‌جمهور به نیویورک گفت: رئیس‌جمهور باید در سازمان ملل اعتراض خود را نسبت به خروج آمریکا از برجام اعلام کند و از حقوق بشر دروغین این کشور پرده برداری کند.

علاالدین بروجردی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا،‌ درباره سفر رئیس‌جمهور و سخنرانی وی در مجمع عمومی سازمان ملل، گفت: رئیس‌جمهور در سخنرانی خود باید علاوه بر این‌که از منافع ملی ما دفاع می‌کند از مظلومیت ملت در مسئله‌ای مانند برجام حمایتی صریح داشته باشد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: رئیس‌جمهور باید اعتراض آشکاری نسبت به قانون‌شکنی آمریکا برای خروج از برجام و اقداماتی که در جهت کمک به تروریست‌ها انجام می‌دهد، داشته باشد.

وی ادامه داد: روحانی باید نسبت به جنایت‌های جنگی که آمریکا در کشورهایی مانند یمن و فلسطین به همراه کشورهای منطقه و هم‌پیمانان اروپایش انجام می‌دهد، اعتراض صریح داشته باشد. 

نماینده مردم بروجرد در دهمین مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: رئیس‌جمهور باید حقوق بشر واقعی که جمهوری اسلامی مدافع آن است را به نمایش بگذارد و از حقوق بشر دروغین آمریکا پرده‌برداری کند.

وی در پاسخ به این سوال که جمهوری اسلامی ایران از تروریسم ضربه‌های بسیاری خورده است و آخرین آن حادثه تروریستی اهواز بود، حال باید با کشورهای که به دنبال ایجاد ناامنی در کشور هستند چگونه رفتار کرد، گفت: امارات، عربستان و رژیم صهیونسیتی در این حوادث نقش دارند و با استفاده از سازمان منافقین و گروه‌های تروریستی سعی می‌کنند امنیت ما را خدشه‌دار کنند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اینگونه حوادث در فرانسه آمریکا هم اتفاق می‌افتد، اما ما موفق شده‌ایم امنیت پایدار را در کشورمان ایجاد کنیم و این حوادث را به حداقل برسانیم؛ اعلام نمی‌شود ما ده‌ها گروه ترویستی در کشور گرفته‌ایم که از این لحاظ می‌توانیم نمره بالایی برای حفظ امنیت داخلی به نیروهای امنیتی و اطلاعاتی کشورمان بدهیم.

بروجردی با بیان این‌که منطقه در حال حاضر آلوده است و دشمنان در حال طراحی نقشه‌هایی علیه ما هستند، گفت: ظرفیت جمهوری اسلامی بسیار فراتر از آن است که با این‌گونه سنگ‌اندازی‌ها امنیت ما خدشه‌دار شود ولی سیاست جمهوری اسلامی ایران در برابر این حوادث قطعا همانند اقدامی است که سپاه انقلاب اسلامی در غرب کشور انجام داد.

وی ادامه داد: در بسیاری از مرزها گروه‌های تروریستی و دشمنان فعال هستند پس ما باید برای حفظ امنیت سختگیرانه‌تر و دقیق‌تر عمل کنیم. نیروهای امنیتی و اطلاعاتی تعدادی زیادی از اعضای گروه‌های تروریستی را دستگیر و عملیات‌های آنها را خنثی کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز