خبرگزاری کار ایران

با صدور اطلاعیه‌ای؛

کانون وکلای مرکز حمله تروریستی در خوزستان را محکوم کرد

asdasd
کد خبر : ۶۷۱۳۱۷

کانون وکلای دادگستری مرکز با صدور بیانیه‌ای حمله تروریستی در خوزستان را محکوم کرد.

به گزارش ایلنا، متن این اطلاعیه به شرح زیر است: 

فاجعه تکان‌‌‌‌دهنده و تلخ تروریستی در رژه نیروهای مسلح در خوزستان سرافراز و مظلوم همزمان با سالگرد تجاوز دشمنان کشور، ملت و انقلاب به سرزمین مقدس ایران به سرکردگی رژیم بعثی عراق در ماه محرم نشانگر پیوند شوم دشمنان خارجی و عوامل بیگانه پرست  وابسته می‌‌‌باشد.

درآمیختن خون پاک سربازان رشید وطن با خون کودک معصوم و جانباز سرفراز، اگرچه دل هر انسان شرافتمند و ایرانی وطن خواه را به درد می‌‌‌آورد، نشان مبارکی از همبستگی گسست‌‌‌ناپذیر ملی همه شهروندان ایران و آرمان مشترک دارد.

کانون وکلای دادگستری مرکز ضمن محکوم نمودن این عملیات تبهکارانه که مغایر با همه اصول انسانی و در تعارض با معیارهای حقوق بشری و موازین بین‌‌المللی است، هر گونه تلاش برای تضعیف یک پارچگی هویت ملی و آسیب به تمامیت ارضی کشور با هر نام و بهانه‌‌‌‌ای خواه جدایی سری و هویت‌‌‌طلبی را در راستای منافع استعمار تلقی نموده و نهادهای قضایی، سیاسی و امنیتی را به رفع همه زمینه‌‌‌‌های پدید آمدن چنین فجایع ناگواری با رعایت موازین قانونی فرامی‌‌‌خواند.

کانون وکلای دادگستری مرکز آمادگی خود را برای ارائه هر گونه خدمات حقوقی در سطح داخلی و بین‌‌‌‌المللی برای پیگرد مسببین این اقدام جنایتکارانه اعلام می‌‌‌‌نماید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز