خبرگزاری کار ایران

بیانیه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در محکومیت حمله تروریستی اهواز

asdasd
کد خبر : ۶۷۱۳۱۶

شورای هماهنگی جبهه اصلاحات حمله تروریستی اهواز را محکوم و بر ضرورت حفظ وحدت و انسجام بر پایه همگرایی ملی تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، متن این پیام به شرح زیر است:

حادثه تروریستی اهواز، نمادی بارز از رویکردی است که با توسل به خشونت و ترور، ندای آزادی و نجات بشر را سر می‌دهد.

تقارن این حمله با سالروز آغاز جنگ تحمیلی علیه ایران، سفر رییس‌جمهور به اجلاس سازمان ملل، هماهنگی رسانه‌های برون‌مرزی در نادیده گرفتن این حمله تروریستی و اظهارات مخالفین ایران که از مدت‌ها قبل این حملات را پیش‌بینی می‌کردند، شائبه نقش و سازماندهی گسترده ائتلاف مخالفین ایران در این حملات را دوچندان می‌کند.

بدیهی است توجه به اصل آشتی ملی و الزامات همگرایی ملی در شرایط کنونی کشور، متضمن وحدت، انسجام ملی و منافع کشور و مقابله با این تهدیدات خواهد بود.

شورای هماهنگی جبهه اصلاحات این حمله تروریستی را که موجب شهادت جمعی از سربازان وطن و هموطنان غیرنظامی شده است، محکوم می‌کند.

شورای هماهنگی جبهه اصلاحات این ضایعه بزرگ را به خانواده‌های داغدار شهدای این حادثه تسلیت گفته و از خداوند برای آنها، رحمت و مغفرت الهی و برای بازماندگان و همه مردم ایران صبر و اجر مسئلت دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز