خبرگزاری کار ایران

محسنی اژه‌ای مطرح کرد؛

اگر کسی مدعی وجود رانت است، بگوید

asdasd
کد خبر : ۶۷۱۱۶۲

سخنگوی قوه قضائیه در جریان یکصد و سی و یکمین ﻧﺸﺴﺖ ﺧﺒﺮی خود گفت: اگر کسی مدعی وجود رانت است، بگوید.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، غلامحسین محسنی اژه‌ای در مورد اظهارات وزیر صنعت،‌معدن و تجارت درباره ادعای رانت معاون وزیر در پرونده خودرو و اینکه آیا این رانت محرز شده یا خیر گفت: اگر کسی مدعی وجود رانت است، بگوید.

وی در مورد اتهامات این وزیر گفت: در پرونده‌ای که تشکیل شده در خصوص خودرو از چند دسته تحقیق می‌کنیم، از رئیس تجارت و توسعه صمت هم تحقیق کردیم. در برخی موارد اتهام متوجه آنها بوده و بازداشت شدند یا با قرار آزاد شدند برخی مدیران شرکت‌ها از جمله ۱۵ مدیر شرکت بازداشت هستند، ۴ نفر از وزارت صمت بازداشت هستند تعدادی دلال و واسطه وزارت صمت بازداشت هستند یا با قرار آزاد هستند.

معاون اول قوه قضاییه افزود: از معاون وزارت صنعت،‌معدن و تجارت  هم یک بار تحقیق شد. تعبیر رانت را نمی‌دانم چیست یعنی کسی رانت داده به او یا معاون وزیر به دیگری رانت داده است؟ من از قاضی نشنیدم که به کسی رانت داده باشد.

محسنی اژه‌ای ادامه داد: خود وزیر صنعت گفت به تخلف رسیدیم و تخلفات را به سه جا اعلام کردیم به وزارت اطلاعات و تعزیزات حکومتی زیر نظر دولت و واحد صنف اعلام شده است. هنوز قراری برای معاون صادر نشده یعنی توجه اتهام به این اندازه نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز