خبرگزاری کار ایران

در نشست خبری مطرح شد؛

واکنش اژه‌ای به حواشی خبری در مورد زائران عراقی/ رسانه‌های مطرح‌کننده خبر احضار شدند

asdasd
کد خبر : ۶۷۱۱۵۱

سخنگوی قوه قضائیه در خصوص انتشار اخباری در مورد زائران عراقی مطرح کرد: روزنامه و سایتی که این کار را کرده بودند و برخی افرادی که صحبت‌هایی که در این خصوص کرده بودند، احضار شدند سایت تابناک و روزنامه شرق این رسانه‌ها بودند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، محسنی اژه‌ای در مورد انتشار اخباری در مورد زائران عراقی و اینکه این اخبار کذب بوده و مساله برخورد با رسانه‌هایی که این خبرها را منتشر کرده‌اند چیست، گفت: روزنامه و سایتی که این کار را کرده بودند و برخی افرادی که صحبت‌هایی کرده بودند، احضار شدند سایت تابناک و روزنامه شرق این رسانه‌ها بودند.

وی افزود: در این ماجرا روزنامه شرق گفت اول از فلان مرجع خبر را گرفته بودم و گفته بودند توضیح می‌دهند. افرادی که این حرف‌ها را زده بودند احضار شدند یا در حال احضار شدن هستند. اصل کار بسیار ناپسند است آن هم در جایی که یقین داریم شیطان بزرگ و سرویس‌های جاسوسی بین ایران و عراق اختلاف‌افکنی می‌کنند و تلاش دارند میانه این دو را بهم بزنند. یقینا آمریکا و اسرائیل در این ماجرا دست دارند اگر افرادی در داخل بخواهند به این مسائل دامن بزنند، اگر این‌ها احراز شود که سوءنیت دارند کارشان بسیار سخت است، بستگی به دفاع و توجیه‌شان دارد بعید است رسانه‌ها توجیه خوبی داشته باشند اگر سوءنیت آنها احراز شود باید پاسخ خود را داشته باشند و قوه قضائیه باید با این مسائل در این شرایط با قدرت و سرعت عمل کند.

معاون اول قوه قضاییه گفت: از دادستان تهران گله‌مند هستند که سرعت لازم را به خرج ندادند از ایشان هم خواستم و گفتم در موضوع به این مهمی که نوعی فتنه و آب به آسیاب دشمن ریختن است سریع باید عمل شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز