خبرگزاری کار ایران

قوامی در تذکر شفاهی:

تقاضای ارز را کاهش و عرضه آن را افزایش دهیم

asdasd
کد خبر : ۶۷۱۰۴۲

یک نماینده مجلس تاکید کرد: باید به بانک مرکزی کمک کنیم تا از اتفاق آبان ماه عبور کنیم، همچنین وام‌های افرادی که زیر صد میلیون تومان دریافت کرده‌اند و نتوانسته قسط خود را بدهند را بررسی و صرفا اصل آن را پس بگیرد و جریمه آن را ببخشد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، هادی قوامی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: به فرض اینکه در آبان ماه صادرات نفت به ۵۰۰ هزار بشکه رسید و در گذشته این میزان دو میلیون و ۵۰۰ هزار بشکه بود پس باید پرسید تکلیف آن دو میلیون چه می شود در حالی که می توانستیم با احداث پالایشگاه ۴۰۰ هزار بشکه‌ای در کشورهای همسایه این مشکل را برطرف کنیم.

نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی در ادامه در تذکری به وزارت نیرو عنوان کرد: ساعت کاری چاه شهرستان را به ۳ هزار و ۸۵۰ ساعت افزایش دهید تا مشکل کشاورزانی که با چاه‌های خاموش روبرو شده‌اند برطرف شود، همچنین باید آب شرب شهرستان و حوزه انتخابیه رسیدگی شود و وزارت کشاورزی مطالبات گندمکاران و چغندرکاران را بپردازد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در پایان با تأکید بر اینکه لازم است تقاضای ارز کاهش و عرضه ارز افزایش یابد، خاطر نشان کرد: باید به بانک مرکزی کمک کنیم تا از اتفاق آبان ماه عبور کنیم، همچنین وام‌های افرادی که زیر صد میلیون  تومان دریافت کرده‌اند و نتوانسته قسط خود را بدهند را بررسی و صرفا اصل آن را پس بگیرد و جریمه آن را ببخشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز