خبرگزاری کار ایران

قره‌خانی در گفت‌وگو با ایلنا:

استیضاح وزیر نفت به کمیسیون انرژی نیامده است

asdasd
کد خبر : ۶۶۹۰۰۳

یک عضو کمیسیون انرژی درباره استیضاح وزیر نفت گفت: تا قبل از تعطیلات مجلس استیضاح وزیر نفت مطرح نبود چیزی هم به کمیسیون نیامده است.

اسدالله قره‌خانی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درباره استیضاح وزیر نفت گفت: در خبرها شنیدم که قرار است وزیر نفت را استیضاح کنند،‌ قبل از تعطیلات بحث استیضاح آقای زنگنه مطرح نبود و چیزی هم به کمیسیون نیامد.

این عضو کمیسیون انرژی گفت: دوماه قبل مساله استیضاح وزیر نفت مطرح شد،‌ آقای زنگنه به کمیسیون آمد و موضوع پیگیری شد محور سوالات قرارداد کرسنت بود که شخص وزیر گفت آمادگی دارد به سوالات استیضاح‌کنندگان هم در کمیسیون پاسخ دهد و هم در صحن علنی پاسخگو باشد.

وی افزود: بعد از این جلسه، دیگر استیضاح‌کنندگان پیگیری نکردند و به دنبال سوالات خود نبودند برای همین هم .

نماینده مردم علی آباد کتول گفت: روز گذشته شنیدم که آقای امیرآبادی گفت قصد استیضاح وزیر نفت را دارد اما هنوز چیزی در کمیسیون از اینکه رئوس استیضاح چیست و چه کسانی امضاکنندگان آن هستند مطرح نشده است.

وی تاکید کرد: باتوجه به این که مجلس تعطیل است چیزی به دست ما نرسیده و نمی‌دانیم استیضاح‌کنندگان چه کسانی هستند و چه سوالاتی دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز