خبرگزاری کار ایران

بطحایی در گفت‌وگو با ایلنا:

تجهیزات مدارس کرمانشاه تا ماه مهر ارسال می‌شود/تلاش برای اصلاح روش برگزاری کنکور

asdasd
کد خبر : ۶۶۸۸۶۸

وزیر آموزش و پرورش گفت: من به بخش تجهیزاتی دستور ویژه‌ای دادم مبنی براینکه تجهیزات مدارس کرمانشاه به صورت ویژه ارسال شود.

سیدمحمد بطحایی در گفتگو با خبرنگار ایلنا, در خصوص آخرین برنامه‌هایی که برای رسیدگی و بهبود وضعیت مدارس کرمانشاه اجرایی شده است، گفت: مدارس کرمانشاه از نظر فضا جزئی از مدارسی است که مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی افزود: من به بخش تجهیزاتی دستور ویژه‌ای دادم مبنی براینکه تجهیزات مدارس کرمانشاه به صورت ویژه ارسال شود.

بطحایی تاکید کرد: دستور ویژه مبنی بر ارسال تجهیزات نهایتا تا پایان مهر ماه اجرایی می‌شود و تجهیزات مورد نیاز مدارس کرمانشاه ارسال می‌شود.

وی در خصوص جمع‌آوری کتاب‌های کمک آموزشی پایه دوازدهم, اظهار داشت: ما برای کتاب‌های کمک آموزشی پایه دوازدهم کاری انجام نداده‌ایم.

وزیر آموزش و پرورش با تاکید براینکه با وجود وضعیت فعلی کنکور نمی‌توان با روند مافیا در خصوص کتابهای کمک آموزشی برخوردی کرد, خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت فعلی کنکور هرگونه برخورد با افرادی که از این فضا سواستفاده می‌کنند، بسیار سخت خواهد بود.

وی اذعان داشت: روش اول برای برخورد با افرادی که از فضا سواستفاده می‌کنند و در نهایت اصلاح امور, تجدیدنظر در خصوص روش کنکور است. 

بطحایی اضافه کرد: به تدریج روش برگزاری کنکور در حال تغییر است و تلاش داریم سهم پیشینه تحصیلی دانش‌آموزان را افزایش دهیم و حتما در این صورت  فشارها به دانش‌آموزان خصوصا در کلاس‌های کنکور کاهش پیدا خواهد کرد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز