خبرگزاری کار ایران

فرمانده کل سپاه:

آمریکایی‌ها در خلیج فارس از نکاتی که نیروی دریایی سپاه به آنها گفتند، تمکین کردند

asdasd
کد خبر : ۶۶۷۰۷۶

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه بهترین اقدام پدافندی آفند است، گفت: اقتدار نیروهای مسلح ما مردمی و بر اساس مبانی الهی و اسلامی شکل گرفته است.

 به گزارش ایلنا، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه برگزاری مرحله نهایی رزمایش پیامبر  اعظم(ص) ۱۲ نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه بهترین اقدام پدافندی آفند است، اظهار داشت: این اقدام در مجموعه پدافندی تعریف شده و به منظور پیش بینی برای بازپس گیری می باشد. این رزمایش پاسخی به ادعا‌های دشمنان بود. آن‌ها باید بدانند که توان دفاعی جمهوری اسلامی ایران یک توان بازدارنده است و همان‌گونه که مقام معظم رهبری( مد ظله العالی) فرمودند، اگر بخواهند یکی بزنند، حتما ١٠ تا می‌خورند.

سرلشکر جعفری افزود: این توانمندی اینجا اثبات شد که جمهوری اسلامی و رزمندگان ما می‌توانند چنین کاری را انجام دهند؛ در واقع این توانمندی به نظر ما موجب بازدارندگی می‌شود.

وی جو سازی های دشمن علیه ایران اسلامی را خلاف واقع توصیف و تصریح کرد: همه آزادگان و حق طلبان جهان توطئه ها و ترفند های رسانه ای دشمنان را می دانند ؛ قدرتی که  جمهوری اسلامی ایران ایجاد کرده مردمی بوده و بر اساس مبانی الهی و اسلامی  و به نفع مردم منطقه است.

فرمانده کل سپاه در ادامه با مخاطب قرار دادن دشمنان ایران اسلامی یادآور شد: آمریکایی‌ها حواسشان را جمع کنند ؛ روز به روز بر اقتدار نیروهای مسلح و فناوری و تجهیزاتمان افزوده می شود.

سرلشکر جعفری درباره ورود آمریکایی‌ها در منطقه رزمایش اظهار داشت: ورودی که آنها به منطقه داشتند طبق معمول مراقبت‌هایی را که باید از منطقه داشته باشیم را انجام داده و نکاتی را نیروی دریایی سپاه به آمریکایی‌ها گفتند که آنها هم تمکین کردند.

سرلشکر جعفری تاکید کرد: امیدواریم که دشمنان بیش از گذشته به توان پاسخ کوبنده ما در برابر اقدامات خود پی برده باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز