خبرگزاری کار ایران

بیگلری در تذکر شافعی؛

کالاهای اساسی بیش از ۷۰ درصد افزایش قیمت داشته است/ مردم زیر فشارهای اقتصادی تاب ادامه زندگی ندارند

asdasd
کد خبر : ۶۶۴۷۵۰

عضو هیئت رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با تأکید بر ضرورت بررسی وضعیت اقتصادی کشور از سوی دولت گفت: متأسفانه مردم در زیر فشارهای اقتصادی تاب ادامه زندگی ندارند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، محسن بیگلری جلسه علنی امروز  مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: از همین جا به رئیس جمهور و تیم اقتصادی می‌گویم که یک روز از اتاق خود خارج شده و در میان مردم حاضر شوند. اینکه وضعیت اقتصادی مردم بسیار سخت شده است،  متأسفانه سیر از گرسنه دیگر خبر نداشته و قیمت‌ها سرسام‌آور شده است.

وی با تأکید بر اینکه دولت باید دست از آمارهای غیرواقعی و دلخوش کردن به آنها بردارد، افزود: اکنون دیگر وقت مصاحبه و سخنرانی نیست و باید به صورت قانون وارد عمل شویم. متأسفانه میلیاردها دلار پول بیت‌المال در دست عده‌ای خاص بوده که با سوداگری خون مردم را در شیشه می‌کنند.

 

نماینده مردم سقز ادامه داد:من نمی‌دانم آقای رئیس جمهور شما چگونه شب سر بر بالین می گذارید در حالی که ۵ میلیون بیکار تحصیلکرده در کشور محتاج نان شب خود هستند.متأسفانه همه قیمت‌ها به ویژه کالاهای اساسی مردم بیش از ۷۰ درصد افزایش قیمت داشته در حالی که دولت هیچ تدبیری برای آنها ندارد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آقای رئیس جمهور از نوسانات نرخ ارز اطلاع دارید، متأسفانه قیمت ارز امروز به ۱۳ هزار تومان رسیده، چرا تدبیری نمی‌کنید..

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز