خبرگزاری کار ایران

چنارانی در نطق میان دستور؛

مدیران از خودمحوری و لابی‌گری پرهیز کنند/ روزی ۱۰۰ بار احساس شرمندگی می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۶۶۴۶۷۶

نماینده مرم نیشابور در مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور عنوان کرد: وزرای اقتصادی چه زمانی قرار است معرفی شوند؟ شما چه تدبیری دارید؟

به گزارش خبرنگار ایلنا، هاجر چنارانی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی  در نطق میان دستور، با اشاره به این‌که  ایران جنگ زده نیست، طاعون زده نیست، سیل زده نیست، ورشکسته نیست، اختلاف زده نیست بلکه خیانت زده است، گفت: جمعی خیانت می کنند و خائن هستند و جمعی با اعمال خائنانه خود به ملت ایران خیانت می کنند. بسیاری از افراد عادت کرده اند به دنبال منافع فردی خود باشیم نه منافع جمعی کشور و تا وقتی که ایران را بر خودمان مقدم ندانیم وضع همین خواهد بود.

نماینده مردم نیشابور ادامه داد: باید از خودمان شروع کنیم تا ایران سرافراز و سربلند از رفتار خیلی از نابخرد جمهوری اسلامی ایران به تنگ آمده است.به نمایندگی از خادمان مردم ایران سر تعظیم در برابر مردم فداکار فرود می آورم و بخاطر تمام مشکلات اقتصادی که نتیجه بی تدبیری مدیران جمهوری اسلامی ایران بود از همه ملت معذرت خواهی می کنم.

وی خطاب به مردم ، بیان کرد: ما را ببخشید که رای دادید تا به قوه مقننه وارد شویم و قانونی در شان جمهوری اسلامی ایران بنویسیم. مردم ایران دلم نمی خواهد از حوزه انتخابیه خودم بگویم زیرا نیشابور فشرده ایرانی بزرگ است.چهل سال از انقلاب می گذرد  لذا باید اندکی فکرد کرد که زمان آن نرسیده تا اندکی به مشکلات مردم، به سفره های خالی مردم، به دغدغه های مردم، به بحران هایی که در جمهوری اسلامی ایران وجود دارد همه با همدیگر فکر کنیم و نگرش سیاسی را برای اولین بار بعد از اربعین انقلاب اسلامی ایران کنار بگذاریم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت:  ملت همان ملت هشت سال دفاع مقدس است؛ ناپلئون گفت اگر نصف ارتشم ایرانی بودند کل جهان را فتح می کردم زیرا آنها حاضر هستند جلوی توپ بایستند اما وجبی از خاکشان را به دشمن ندهند. دلیل مشکلات فاصله گرفتن مسئولان از مردم است؛ خوی اشرافی و اشرافی گری پدر جمهوری اسلامی را درآورده است و رابطه جایگزین ضابطه شده است.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: شعار دادن اقتصاد مقاومتی منحصرا مربوط به مردم نیست و مسئولان چه نقشی در راستای اقتصاد مقاومتی دارند؟ آن‌چه در شبکه های مجازی بیداد می کند همه هر روز اخبار احتکار هزاران خودرو، احتکار ۶ هزار میلیارد آهن، احتکار میلیاردها تومان دارو و غیره مشاهده می کنند.خودروسازان قطعات را با دلار ۳۲۰۰ تومان ذخیره و انبارهایشان را پر کرده اند و اکنون خودروسازان قرار است با دلار ۱۰ هزار تومان در بازار به فروش برسانند.

وی ادامه داد:از قوه قضائیه در راستای تشکیل دادگاه های شرعی و انقلابی تشکر می کنم. روزنه امیدی برای ملت انقلابی ایران شده است ولی همه منتظر محاکمه علنی دانه درشت‌ها و نام آشناها هستند.در وضعیت کنونی اشغال در کشور امری بسیار مهم و حیاتی است؛ به عنوان نماینده مردم روزی صدبار احساس شرمندگی می‌کنم در برابر کسانی که برای کار مراجعه می کنند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با بیان این‌که محور سیاست کاری های کلان مدیران اجرایی کشور ممکن است در راستای اشتغال باشد، گفت: خواهشا مدیران از برخورد سلیقه‌ای و خودمحوری و لابی‌گری پرهیز کنند و تلاش کنند تا نیروهای مستعد، متخصص و آماده بکار استفاده شود تا گام بلندی در راستای پیشرفت کشور، رونق اقتصادی و امید و عزت نفس به جوانان بازگردد.

وی خطاب به رئیس جمهور عنوان کرد: سفره‌های مردم خالی بود و دغدغه اقتصاد داشتیم که تیم اقتصادی و وزیر کار شما استیضاح شد. وزرای جدید اقتصادی چه وقت قرار است معرفی شوند؟ وضعیت بازار روز به روز بدتر می‌شود. چه تدبیری اندیشیده‌اید؟

چنارانی در ادامه با اشاره به سخنان غلامرضا حیدری نماینده مردم تهران، عنوان کرد:موشک هوا کردن مشکل جمهوری اسلامی نیست. یکی از اقدامات اساسی که امروز به ایران اقتدار داده فرستادن موشک است که پرچم جمهوری اسلامی را در منطقه برافراشته است. من مجددا از مردم بابت مشکلات اقتصادی عذرخواهی می کنم و دست همه آنها را می‌بوسم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز