خبرگزاری کار ایران

جهت ارائه گزارش نهایی به صحن علنی مجلس؛

جلســه هیأت تحقیق‌وتفحص از نحوه عملکرد ســـتاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در کمیسیون اقتصادی برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۶۳۱۷۲

ادامه جلســـه هیأت تحقیق و تفحص از نحوه واگذاری پالایشــگاه کرمانشاه به بخش خصوصی، ادامه جلســه هیأت تحقیق و تفحص از نحوه عملکرد ســـتاد مبارزه با قاچاق کالا وارز جهت جمعبندی و ارائه گزارش نهایی با صحن علنی و ادامه بررسی طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران در دستور کار این هفته کمیسیون اقتصادی مجلس قرار دارد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا بررسی طرح یک فوریتی راه اندازی و استفاده از پیام رسان های مالی و انعقاد پیمان‌های پولی دو و چندجانبه در تجارت خارجی در دستور کار فردا در کمیسیون اقتصادی مجلس قرار دارد.

انتخابات اعضای کمیسیون اقتصادی برای عضویت در هیأت مقررات زدایی و تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار در اجرای تبصره ۳ ماده ۵۷ قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور و انتخاب اعضای هیأت «تحقیق و تفحص از نحوه واگذاری هلدینگ پتروشـیمی باختر به بخش خصــوصــی» از دیگر برنامه‌های روز اینده در کمیسیون اقتصادی مجلس است.

ادامه جلســـه هیأت تحقیق و تفحص از نحوه واگذاری پالایشــگاه کرمانشاه به بخش خصوصی، ادامه جلســه هیأت تحقیق و تفحص از نحوه عملکرد ســـتاد مبارزه با قاچاق کالا وارز جهت جمعبندی و ارائه گزارش نهایی با صحن علنی، ادامه بررسی طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران، بررسی طرح اصلاح ماده ۱۳۳ قانون مالیاتهای مستقیم و انتخاب اعضای کارگروه های تخصصی کمیسیون دردستور کار روز دوشنبه و سه‌شنبه‌ کمیسیون اقتصادی قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز