خبرگزاری کار ایران

میرزایی نیکو در نطق میان دستور:

تفکر ترور حجاریان امروز از خفگی در استخر می‌گوید و ما سکوت کرده‌ایم/ نخبگان کشور قهرها را کنار بگذارند

asdasd
کد خبر : ۶۶۲۰۱۰

نماینده مردم دماوند در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مردم ما در انتظار امید نشسته‌اند آن‌ها منتظر صلح و آرامش هستند ، آقای رییس جمهور با مردم صادق باشید

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، قاسم میرزایی نیکو در نطق میان دستور امروز مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این‌که ما به این مردم قول دادیم که مرد باشیم، گفت: امروز ۱۰ سال است که از ادبیات بگم بگم گذشته است. مردم ما در انتظار امید نشسته‌اند آن‌ها منتظر صلح و آرامش هستند. هزاران بار قصه گفتیم، از اقتصاد و فقر و از اقتصاد مقاومتی گفتیم، اما از خودمان نگفتیم.

نماینده مردم دماوند در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما  از انسان‌های شریفی که لابه‌لای صفحات تاریخ گم می‌شوند از بازرگان تا میرحسین، از خاتمی تا هاشمی یا یک بازیگر یا یک رهگذر ساده نگفته‌ایم. فرقی ندارد وقتی قرارمان فراموشی کسی باشد که جانش و زندگی‌اش را فدای اسلام و میهن کرد.

وی تاکید کرد: یک روزی بر دهان سعید حجاریان گلوله‌ای اصابت کرد، تیرانداز جوانی بود که بعدها آزاد شد؛ اما آن تفکر امروز از خفگی در استخر می‌گوید ولی ما سکوت کردیم. ما در برابر محدودیت‌های خاتمی و در برابر حصر سه پیر موسفید "میرحسین، زهرا رهنورد و کروبی" سکوت کردیم. وقتی حرمت سردار سازندگی در تریبون نماز جمعه شکسته شد سکوت کردیم.

این عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس ادامه داد: فقط یک راه آن هم تمکین به رای مردم، گفت‌وگوی ملی است. نخبگان کشور کشور باید کنار هم بنشینند و قهرها کنار گذاشته شود،‌ نظارت استصوابی و دولت موازی امان را بریده، پول کثیف و دست ناپاک میان مسئولان فساد دوانده، فساد همچون اژدهای هفت سری است که هر روز از جایی سردر می‌آورد.

وی عنوان کرد: نادیده گرفتن حقوق شهروندی، دور زدن قانون، دستگیری فله‌ای ورطه‌ نابودی است. در این روزها دلواپسان تکرار می‌کنند. غم مردم، معیشت و بیکاری است اما گذر تاریخ نشان داد در موضوعی چون ملی شدن صنعت نفت هنگامی که ملیت و اسلامیت دست به دست هم داد پیروز شدیم.

نماینده مردم دماوند گفت: ما وعده دادیم، اما هنگامی که پشت میز رسیدیم یادمان رفت و سکوت کردیم. آزادی اندیشه و همه‌پرسی حق مردم است. بگذاریم مردم انتخاب کنند، آقای رییس جمهور با مردم صادق باشید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز