خبرگزاری کار ایران

تابش در گفت‌وگو با ایلنا:

اگر وزارت کشور و مسئولان امنیتی مراقبت بیشتری داشته باشند، حوادثی همچون فیضیه قابل پیشگیری است

asdasd
کد خبر : ۶۶۱۵۷۵

یک نماینده اصلاح‌طلب در مجلس شورای اسلامی درباره تهدید رئیس‌جمهور گفت: به وزیر کشور در این‌باره تذکر دادیم و خواستار پیگیری شدیم.

محمدرضا تابش در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا،‌ درباره تهدید کردن رئیس‌جمهور به مرگ در مدرسه فیضیه قم و دعای روز عرفه، گفت: از وزیر محترم کشور خواسته‌ایم که در این باره اعلام موضع کنند و به ایشان تذکر داده‌ایم که این موضوعات را ریشه یابی کند.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تاکیدمان بر این این است همان‌طور که بالاترین شخص کشور یعنی مقام معظم رهبری این حرکات خودسرانه ولو اگر به نیت خیر انجام شده را محکوم کردند دیگران هم باید آن را محکوم کنند.

وی خاطرنشان کرد: اگر وزیر کشور مسئولین اطلاعاتی و امنیتی دقت و مراقبت زیادتری می‌کردند، بسیاری از این موضوعات قابل پیش‌بینی و پیشگیری بود.

تابش تاکید کرد: باید به ریشه‌یابی این‌گونه حوادث و رویدادها که امنیت داخلی را به مخاطره می‌اندازد، رسیدگی شود.

وی ادامه داد: ما با تهدیدات خارجی مواجه هستیم نباید در عالی‌ترین سطح کشور امنیت را مورد مخاطره قرار دهیم.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی مبنی بر این که این دست اتفاقات در گذشته داشتیم مانندحمله به آقای مطهری در شیزار و روز قدس به شخص رئیس‌جمهور اما چرا برخورد نمی‌شود، بیان کرد: حداقل این موارد اعلام شد،‌ معتقدم علاوه بر اعلام این موارد باید به آن‌ها رسیدگی شود زیرا به برخی از شایعات دامن می‌زند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز