خبرگزاری کار ایران

امیر حاتمی در دیدار فرماندهان محور مقاومت:

مقاومت و مجاهدت «مدافعان حرم» مانع تحقق اهداف شوم نظام سلطه شد

asdasd
کد خبر : ۶۶۱۴۷۱

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تاکید کرد: مقاومت و مجاهدت مدافعان حرم و تلاش‌های ارتش و ملت سوریه مانع از تحقق اهداف شوم نظام سلطه و سرسپردگان آنها شد.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ امیر حاتمی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح که در راس یک هیات دفاعی نظامی به کشور سوریه سفر کرده است، در دومین روز سفر خود با فرماندهان محور مقاومت دیدار و گفت‌‌‌‌وگو کرد.

وی در جمع فرماندهان محور مقاومت با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مظلوم حرم آل‌‌‌‌‌‌‌‌الله و با اظهار خوشحالی از دیدار برادران و مجاهدان پا در رکاب اسلام عزیز و سربازان حضرت ولی عصر (عج) گفت: خداوند متعال را شاکرم که توفیق زیارت و دیدار شما رزمندگان مجاهد را نصیب بنده کرد و بدانید همه ما قدردان ایثار و جانفشانی شما هستیم.

وزیر دفاع با اشاره به توطئه دشمنان در کشور سوریه و جان باختن جمع تعداد زیادی از مردم این کشور توسط گروهک تروریستی داعش اظهار داشت: آنچه که در عراق و سوریه اتفاق افتاد، در چارچوب سلسله توطئه‌‌‌‌‌هایی بود که آمریکایی‌‌‌‌‌ها از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون علیه آن برنامه‌‌‌‌ریزی کرده است.

حاتمی با تجلیل و قدردانی از مجاهدت‌‌‌‌‌‌ها، جانبازی‌‌‌‌‌ها و ایثارگری رزمندگان محور مقاومت تصریح کرد: چنانچه مقاومت در سوریه و عراق اتفاق نمی‌‌‌‌‌افتاد، ایران با سرزمین تحت حاکمیت داعش مرز مشترک داشت در حالی که داعش مدعی سرزمین ایران نیز بود.

وی با مروری بر آنچه که در سوریه طی درگیری داعش با مردم این کشور گذشت، اشاره کرد و خاطرنشان کرد: مقاومت و مجاهدت مدافعین حرم و تلاش‌‌‌‌‌های ارتش و ملت سوریه مانع از تحقق اهداف شوم نظام سلطه و سرسپردگان آنها شد.

وزیر دفاع با بیان اینکه امروز هم باید دانیم که این سلسله توطئه‌‌‌‌ها ادامه خواهد یافت، ابراز داشت: لازم است برای خنثی کردن آنها آمادگی کامل داشته باشیم.

حاتمی هدف اصلی دشمن در این فتنه و توطئه را ایجاد تهدید و بی‌‌‌‌ثباتی‌‌‌‌‌‌سازی منطقه، کشورهای منطقه و ایران دانست و بیان کرد: آنچه که می‌‌‌تواند مانع از تحقق اهداف و برنامه‌‌‌های دشمنان شود حفظ قابلیت‌‌های کسب شده به ویژه توانمندی‌‌‌‌‌های راهبردی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز